مشاوره سئو سایت حرفه ای

در جلسات سئو یک سری اطلاعات دقیق به مدیران سایت داده می شود، این اطلاعات عبارت اند: سختی کلمات کلیدی، جایگاه کلمات کلیدی، بررسی رقبا و آینده سایت. مشاوره سئو سایت به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با استراتژی سئو کامل آشنا شوند و در این مقاله به وظایف مشاوره سئو سایت می پردازیم.


کلیدواژه ها

در سئو و مشاوره سئو سایت ، ما اغلب به "کلمات کلیدی" اشاره می کنیم که کمی گمراه کننده است. "سوالات جستجو" اصطلاح بسیار بهتری است. ما به تک تک کلمات نگاه نمی کنیم. ما در حال ترکیبی از کلمات هستیم که یک مسئله یا یک سوال را بیان می‌کند. برای کار موثر بر روی SEO خود، باید بفهمید که مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. عباراتی را که آنها برای جستجو استفاده می‌کنند پیدا کنید و سپس محتوایی ایجاد کنید که یک راه حل ساده ، ساده و مفید برای مسئله ای که کاربر بیان کرده است را به ارمغان بیاورد.


الگوریتم های گوگل

کلمه "الگوریتم" ترسناک به نظر می‌رسد، اما به سادگی یک کد رایانه ای است که سوال را درک می‌کند و درستی نسبی پاسخ ها را ارزیابی می‌کند. در سئو، ما بیشتر روی قسمت دوم متمرکز هستیم. هدف ما ارسال سیگنال های مناسب به الگوریتم گوگل است تا بتوانیم آن را متقاعد کنیم که پاسخ ما بهترین، مفیدترین و مناسب ترین پاسخ برای سوالی است که فهمیده است. روش هایی که در در یک شرکت سئو در تهران به شما توضیح داده می‌شود بر مبنای همین الگوریتم های گوگل طراحی شده اند.

کدام موتور جستجو در مشاوره سئو سایت پیشنهاد می شود؟

پس از حضور در یک شرکت سئو در تهران و حین انجام مشاوره سئو سایت، متوجه خواهید شد که گوگل در اکثر کشورهای جهان بر جستجو تسلط دارد.در سراسر جهان، 88٪ از جستجوها در رایانه در Google است. در تلفن همراه، این رقم 96 درصد است. بینگ و یاهو در مجموع 1.5٪ از جستجوها را در تلفن همراه و 8٪ از جستجوها را در دسکتاپ تشکیل می دهند. این امر گوگل را مسلط بر نتایج جستجو می‌کند و مهمترین موتور جستجویی  است که باید بر روی آن تمرکز کنید.


انواع سئو

ارائه مشاوره سئو سایت که در یک شرکت سئو در تهران انجام می‌شود در سه زمینه کلی صورت می‌گیرد:

  • سئو داخلی 

  • سئو فنی (تکنیکال)

  • سئو خارجی


سئو داخلی

همانطور که از نام آن پیداست، سیگنالهای موجود در صفحه علائمی هستند که گوگل در صفحه وب سایت شما پیدا می‌کند. آنها مواردی هستند که شما مستقیماً آنها را کنترل می‌کنید و اصلاح آنها بسیار راحت است.

مواردی از سئو داخلی که در مشاوره سئو سایت بیان می‌شوند:


توضیحات META :

یک توضیح متا که مناسب نوشته شده است می‌تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو (SERP) برجسته شوید و افرادی را که از طریق صفحه نتایج در حال مرور مطالب هستند، جلب کنید. یک توضیح متا ضعیف می تواند منجر به  عدم جلب توجه افراد به مطلب شما و انتخاب چیزی بهتر در SERP شود.


عنوان:

بهترین نویسندگان قدرت یک عنوان خوب را درک می‌کنند. این مورد مهم ترین مورد در سئو داخلی است و برای جلب توجه کاربر و افزایش CTR صفحه بسیار مهم است. اگر عنوان با هدف کاربر مطابقت نداشته باشد، به احتمال زیاد مقاله شما را کلیک نمی‌کنند و نمی‌خوانند.عنوان باید نه تنها برای کاربران، بلکه برای خزشگرها نیز مناسب باشد. توجه داشته باشید که اگرچه برچسب و عنوان H1 شما نباید لزوماً یکدیگر را تکرار کنند اما بهتر است که با هم مرتبط باشند.


لینک سازی داخلی:

در صورتی که وقت کافی برای لینک سازی به صورت گسترده را ندارید، استفاده از پیوند داخلی می‌تواند ایده خوبی برای کمک به پیدا و دیده شدن صفحات شما باشد.

تگ های عنوان:

یکی از ساده ترین و متداول ترین روش ها، استفاده از عناوین واضح برای تقسیم بخش هایی از متن با سیستم سلسله مراتبی تو در تو است.

برچسب های سرصفحه باید به ترتیب نزولی از H1-H6 قرار بگیرند، استفاده از H1 برای کلی ترین عنوان و H6 خاص ترین عنوان فرعی.

سئو تکنیکال

درباره سئو تکنیکال در مشاوره سئو سایت موارد زیر توضیح داده می‌شوند:

سرعت:

مردم دوست ندارند منتظر بمانند، بنابراین Googleمی‌خواهد کاربران خود را به صفحه ای که سریع بارگیری می‌شود بفرستد. اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب شما به سرعت بارگیری می‌شوند، حتی در اتصال به اینترنت آهسته.

سازگاری با تلفن همراه:

محتوا باید عالی به نظر برسد و تجربه کاربری خوبی را در دستگاه های تلفن همراه فراهم کند. Google اکنون به این قابلیت بسیار توجه و علاقه نشان می‌دهد، بنابراین قابلیت استفاده در تلفن همراه تأثیر عمده ای در رتبه بندی دارد.

کیفیت کد:

Google به کد تمیز و واضحی نیاز دارد تا بتواند محتوای شما را به طور کارآمد و موثر درک کند. تا به امروز، Google می‌تواند برخی از زبان های برنامه نویسی را بهتر از دیگران "درک" کند (به عنوان مثال ، HTML از طریق JavaScript) با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید از مورد دوم در سایت خود استفاده کنید. این فقط به این معنی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که Google در هر صورت به طور کارآمد به محتوای آن دسترسی دارد.

سئو خارجی

با حضور در یک شرکت سئو در تهران و دریافت مشاوره سئو سایت، درباره سئو خارحی مطالب زیر را خواهید آموخت:

لینک های ورودی:

پیوند به محتوای شما از سایتهای معتبر و مرتبط ، یک سیگنال بسیار قوی برای محبوب و ارزشمند بودن محتوا به Google است. ما می‌توانیم پیوندها را به عنوان "رأی" در نظر بگیریم. پیوندها نشان می‌دهد که این قسمت از محتوا، این وب سایت و این نویسنده منبع معتبر و معتبری از اطلاعات هستند. به همین دلیل ایجاد یک نمایه قابل اعتماد برای بک لینک یکی از ارکان بهینه سازی نتایج موتور جستجو است.

سیگنال های اجتماعی:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و هیاهوی اجتماعی در مورد محتوای شما ، سیگنالی برای Google است و هنگام استفاده از محتوا برای نمایش به کاربر، موارد مفید و قابل توجه در لیست اولویت ها قرار دارند.

بیان نام تجاری بدون لینک:

ذکر نام تجاری شما حتی اگر بدون پیوند باشد سیگنالی برای Google است. Google می فهمد وقتی شخصی از نام تجاری شما استفاده می‌کند در مورد شما بیشتر و بهتر اطلاعات نمایش می‌دهد.

جمع بندی

مشاوره سئو سایت به شما تمام اطلاعات لازم و خدمات را می دهد و شما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را گسترش دهید. 


 

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای

اگر قصد ساخت و یا خرید یک فروشگاه بزرگ را دارید، شما به درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین سایبان چتری در فصول مختلف احتیاج خواهید داشت. امروزه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل امنیت و همچنین سهولت در استفاده بسیار متداول است. در فصول مختلف سال، استفاده از سایبان ها برای جلوگیری از تابش اشعه های مختلف خورشید بسیار نیاز خواهد شد.

معضلی که هنگام تهیه این لوازم ممکن است به آن برخورد کنید، قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، مشکلات معیشتی و همچنین گرانی های بیش از حد، طبیعی است که این لوازم با افزایش قیمت مواجه شوند. ما در این مقاله قصد داریم به عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان چتری و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای می پردازیم، تا در صورت خرید بتوانید انتخابی بهینه داشته باشید.

مواد اولیه ساخت

می توان گفت در هزینه هر وسیله ای، اولین عاملی که تاثیر گذار است کیفیت مواد اولیه است. در قیمت سایبان چتری و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای نیز میزان درجه کیفی و استاندارد بودن مواد ساخت تاثیر مستقیم دارد. 

نحوه ساخت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای

پس از مواد اولیه با کیفیت در ساخت این لوازم، نحوه ساخت درب شیشه ای اتوماتیک و سایبان چتری نیز مهم است. امروزه اکثر کارخانه ها از خط تولید اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می کنند که بسیار در هزینه تمام شده این لوازم تاثیر دارد. هر چه ماشین آلات ساخت این لوازم به سمت اتوماتیک شدن  برود، طبعا قیمت سایبان چتری و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای نیز افزایش خواهد داشت.

گارانتی و ضمانت نامه

وجود ضمانت و گارانتی اصالت کالا، یکی از عوامل افزایش هزینه در درب اتوماتیک شیشه ای و همچنین سایبان ها می باشد. باید هنگام خرید این لوازم توجه داشته باشید که ضمانت نامه معتبر باشد و ارائه خدمات پس از فروش به خوبی انجام شود.

سابقه و قدمت کارخانه

یکی از عواملی که نه تنها در کیفیت بلکه در قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای بسیار تاثیرگذار است، میزان سابقه کارخانه در تولید محصول می باشد. به طبع هر چه این قدمت بیشتر باشد، کیفیت و قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود.

نکته: به طور کلی در مسئله قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای نمی توان مبلغ دقیق ذکر نمود. باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر کدام از عواملی که در بالا گفته شد، به نوبه خود در هزینه تمام شده این لوازم تاثیرگذار است. هرچه کیفیت و خدمات کارخانه بیشتر و بهتر باشد، به طبع قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای نیز افزایش خواهد داشت.

کلام پایانی

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، استفاده از سایبان چتری و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای به امری بسیار مهم هنگام ساخت پاساژ و یا مغازه تبدیل شده است. مسئله بسیار مهم در زمان تهیه این لوازم، قیمت سایبان چتری و درب اتوماتیک شیشه ای است. 

گروه متین هوشمند یکی از بهترین مراکز تعمیر، خرید و فروش انواع سایبان ها و درب های اتوماتیک است که با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه فعالیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت متین هوشمند انواع قیمت سایبان چتری و همچنین درب اتوماتیک شیشه ای را مشاهده کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

نکات مهم زمان خرید لپ تاپ اقساطی و موبایل اقساطی

همه ما زمانی می رسد که به یک لپ تاپ و یا گوشی هوشمند با کیفیت احتیاج داریم. با توجه به شرایط اقتصادی، گرانی های بیش از حد در بازار و بسیاری عوامل دیگر، به دلیل قیمت بالای این لوازم الکترونیکی از خرید آن عقب نشینی می کنیم. در این زمان است که برخی افراد به خرید موبایل اقساطی و یا لپ تاپ اقساطی روی می آورند.

هر فردی در طول زندگی خود، حداقل یک بار به موبایل یا لپ تاپ با کیفیت نیاز داشته است. بسیاری برای داشتن این لوازم الکترونیکی، ترجیح می دهند از خرید به صورت اقساطی استفاده کنند تا با پرداخت هزینه به صورت بلند مدت فشار مالی کمتری را متحمل شوند. اما هنگام خرید موبایل اقساطی و یا لپ تاپ اقساطی باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید تا خریدی مطمئن و بهینه داشته باشید. این نکات تاثیرگذار شامل موارد ذیل است:

اعتبار و سابقه مرکز خرید موبایل اقساطی

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید موبایل اقساطی و همچنین لپ تاپ اقساطی به آن توجه داشته باشید، سابقه فروشگاه و مرکز خرید مورد نظر است. شما می توانید با پرسش از مشتریان این مراکز، پرس و جو از فروشگاه های اطراف و کارهای دیگر از سابقه، قدمت و همچنین اعتبار فروشگاه اطلاعات کافی کسب کنید.

ضمانت نامه و گارانتی

ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر، یکی از مهمترین معیارهای خرید موبایل و لپ تاپ اقساطی می باشد. نحوه گارانتی و همچنین موارد شامل گارانتی نیز از معیارهای انتخاب می باشد.

چگونگی پرداخت و ضمانت

نحوه پرداخت مبلغ پیش قسط و نوع ضمانت مورد نظر (چک، ضامن، سفته و موارد دیگر) از مواردی است که باید هنگام خرید لپ تاپ و موبایل اقساطی به آن کاملا توجه شود تا خریدی مطمئن و همچنین بهینه از نظر هزینه داشته باشید.

نحوه پرداخت اقساط

معمولا پرداخت اقساط هنگام خرید، به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می گیرد. در پرداخت کوتاه مدت فروشنده نرخ سود کمتری را در نظر می گیرد ولی در خرید اقساطی بلند مدت، نرخ سود بیشتر می باشد تا از ضرر فروشنده نیز جلوگیری شود.

این مسئله نیز تاثیر زیادی در انتخاب و خرید لپ تاپ اقساطی و همچنین موبایل اقساطی دارد.

کلام پایانی

یکی از بهترین روش های خرید موبایل و یا لپ تاپ با کیفیت، خرید لپ تاپ و موبایل اقساطی می باشد. ما در این مقاله به نکات مهم در زمان خرید این وسایل الکترونیکی به صوت اقساطی اشاره نمودیم. شما می توانید با دانستن مطالب بالا، خریدی مطمئن، مفید و بسیار به صرفه داشته باشید.

فروشگاه لوتوس لپ تاپ یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های موجود در زمینه وسایل الکترونیکی می باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت لوتوس لپ تاپ برای خرید موبایل اقساطی و همچنین لپ تاپ اقساطی اقدام نموده و از پرداخت اقساط به صورت بلند مدت و کوتاه مدت با شرایط بسیار عالی بهره مند شوید.

 

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال بهتر است یا ای دیتا

یکی از محبوبترین محصولاتی که کاربران دیجیتال خواهان آن هستند، انواع حافظه‌های قابل حمل می‌باشند. در این میان، دو مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال و هارد اکسترنال ای دیتا در بازار یکه تازی می‌کنند. مزایای استفاده از هارد اکسترنال بر کسی پوشیده نیست. این هاردها دست شما را در ذخیره سازی و جابه‌جایی اطلاعات تا حد زیادی باز می‌کنند.

این مزایا تا به حدی زیاد هستند که به نظر می‌آید استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال یا هارد اکسترنال ای دیتا گریزناپذیر است. هر دو این برندها از مطرح‌ترین شکرت‌های حوزه های تک و تولید سخت افزار هستند. با ان وجود، باید خاطر نشان کرد که این شرکت‌ها تنها شرکت‌های فعال در این حوزه نیستند. پس چرا تا به ان حد از مقبولیت و استقبال رو به رو شده‌اند؟ قرار است در این یادداشت به این سؤالات پاسخ دهیم.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل my passport wdbyvg0010bbk-wesn ظرفیت 1 ترابایت

بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال از اولین برندهای فعال در حوزه صنعت حافظه‌های کامپیوتری بود که در سیلیکون ولی شروع به کار کرد. این هاردها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ویژگی‌های خاصی هم دارند. مثلا از قیمت اقتصادی‌ای برخوردار بوده و یا امکان رمز گذاشتن روی اطلاعات در برخی مدل‌ها وجود دارد.

یکی از انواع خیلی محبوب میان مدل‌های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل پاسپورت است. در این مدل‌ها علاوه بر رمزگذاری، امکاناتی مثل پشتیبانی اتوماتیک از اطلاعات، تنوع در رنگها و امکان پرتابل بودن مهیا شده است. به جز آن ویژگی WD DISCOVERY در این مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال فعال است که به طور خودکار از زندگی مجازی سوشیال مدیاهای شما بک‌آپ‌گیری می‌کند.

دیگر مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال محبوب، مدل المنت است. در این هاردها ویژگی‌هایی مثل همگامی با USB 3.0 و انتقال سریع اطلاعات گنجانده شده است. البته در هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت بیشتر بر کارایی و سادگی تأکید شده است.

مزیت هارد اکسترنال ای دیتا 

اگر مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال نمی‌تواند نظر شما را جلب کند، احتمالا هارد اکسترنال ای دیتا انتخاب بهتری برای شماست. ای دیتا هم مانند وسترن، از بزرگترین سازنده‌های هارد دیسک و انواع حافظه‌های سا اس دی است. هارد اکسترنال ای دیتا به ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت بالا، زیبایی و مقاومت در برابر خرابی مشهور هستند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل hd710m pro ظرفیت ۲ ترابایت

اگر کمی با مدل‌های مختلف هارد اکسترنال ای دیتا در بازار آشنا باشید، حتما می‌اانید که این نوع هاردها معمولا ظاهر زمخت، صنعتی‌وار و بسیار جذابی دارند. دلیل این امر را می‌توان در تمایل ای دیتا بر تأکید روی ویژگی ضد ضربه بودن محصولات خود، جست. در هارد اکسترنال ای دیتا از تمهیدات سه لایه برای توانایی مقاومت در برابر ضربه فشار و نفوذ عوامل مخرب خارجی بهره برده شده است.

بهترین مدل هارد اکسترنال ای دیتا یا وسترن دیجیتال؟

انتخاب میان دو برند هارد اکسترنال وسترن دیجیتال و ای دیتا ممکن است برای خیلی از عزیزان خواننده کار راحتی نباشد. به طور کلی، همان طور که گفتیم در صورت تمایل به کم کردن هزینه، توصیه می‌شود از اکسترنال وسترن دیجیتال استفاده کنید. در صورت آن که به لوازم زیبا و سخت جان علاقه دارد، هارد ای دیتا انتخاب بهتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید موبایل که باید بدانید

چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید موبایل برای خود به خاطر بسپارید. در ابتدا و برای خرید بهترین گوشی، شما باید مشخص کنید که از تلفن هوشمند خود برای چه کاری استفاده می کنید. 

راهنمای خرید موبایل

اینکه می خواهید رم گوشی، دوربین آن و غیره به چه صورت باشد را مشخص کنید تا خرید بریتان ساده تر شود. این راهنما روند کامل انتخاب بهترین تلفن همراه را به شما راهنمایی می کند.

راهنمای خرید موبایل

  • پردازنده و رم گوشی

پردازنده گوشی هوشمند شما، بخشی است که تقریباً در همه عملکردهای تلفن هوشمند شما تاثیرگذار است. پردازنده، مغز سیستم است و اکثر پردازنده‌ها به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز هستند که اساساً تلفن هوشمند شما را امروزه "هوشمند" می کنند. 

یک پردازنده توانمند نه تنها به دستگاه شما امکان عملکرد یکپارچه را می دهد بلکه قادر است عوامل دیگر را نیز تقویت کند. بنابراین ، هنگام خرید موبایل هوشمند خود، به پردازنده توجه خاصی داشته باشید؛ زیرا عملکرد مستقیم با آن ارتباط دارد. 

شما همچنین پردازنده های کم مصرف تری برای دستگاه های میان رده و مقرون به صرفه مانند اسنپدراگون 730 و 730G ، اسنپدراگون 675 ، مدیاتک هلیو G90T و G85 و موارد دیگر دارید که معمولاً در گوشی های هوشمند ارزان قیمت 2021 پیدا می شوند. 

بخشی از رم گوشی  شما همیشه برای استفاده در سیستم عامل استفاده می شود. داشتن رم گوشی کافی به شما این امکان می دهد که تعداد بیشتری از برنامه ها را اجرا کنید ، که به طور قابل توجهی بر تجربه چند وظیفه ای شما تاثیر می گذارد. 

با این حال ، برخی از تلفن های هوشمند در حال شکستن همه موانع و نصب رم گوشی عظیم 12-16 گیگابایتی در تلفن های هوشمند خود هستند. این قطعاً برای تلفن های هوشمند بیش از حد ضروری است ، به خصوص اگر قصد تغییر همزمان 10-20 برنامه را ندارید. اگر شما یک کاربر تلفن هوشمند سبک هستید.

رم گوشی برای خرید موبایل

کسی که فقط از تلفن خود برای تماس ، پیامک یا مرور شبکه‌های اجتماعی استفاده می کند، به راحتی می تواند با 3/4 گیگابایت رم گوشی، نیاز خود را برطرف کند.

  • سیستم عامل

انتخاب سیستم عامل به دو گزینه خلاصه می شود، Android یا iOS. این انتخاب در واقع پیچیده تر از تصور شماست زیرا هر دو سیستم عامل دارای لیست قابل توجهی از موافقان و مخالفان دارند. این انتخاب کاملا به این موضوع برمی‌گردد که استفاده از کدام سیستم عامل برایتان ساده تر باشد و با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

  • نمایشگر گوشی

اندازه و کیفیت نمایشگر دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشته باشید. ما هر چیزی بالاتر از 5.7 اینچ را به شما برای خرید موبایل پیشنهاد می دهیم تا بتوانید واقعاً خود را در بازی و فیلم غرق کنید. برای خرید موبایل نمایشگر LCD و AMOLED را می توانید استفاده کنید.

همچنین باید محافظت از صفحه نمایش را در دستگاه خود بررسی کنید. گوریلا 5 و 6 معمولاً در تلفن های هوشمند نسل کنونی مورد استفاده قرار می گیرند 

  • کیفیت دوربین

کیفیت دوربین دیگر عاملی است که باید به آن توجه نمود. برای بررسی این مورد باید به این موضوع توجه کنید که آیا کیفیت دوربین موضوع مهمی برایتان در خرید موبایل است و یا برایتان آن چنان اهمیتی ندارد. برای خرید موبایل باید به اندازه دوربین‌های اصلی، به کیفیت دوربین سلفی توجه شود. 

پیشنهاد میکنم بعد از خرید گوشی با کیفیت دوربین مد نظرتان حتما در نگهداری آن از وسایل جانبی استفاده کنید تا آسیبی به دوربین وارد نشود. از وسایل جانبی که برای نگهداری از دوربین گوشی مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به گلس و محافظ دوربین گوشی اشاره کرد که از ضربه و آسیب به دوربین جلوگیری میکند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی نکات مهمی همچون رم گوشی، کیفیت دوربین و غیره در خرید موبایل پرداختیم. شما می توانید برای خرید موبایل مورد نظر خود با بهترین ویژگی ها به فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.