در سئو و مشاوره سئو سایت ، ما اغلب به "کلمات کلیدی" اشاره می کنیم که کمی گمراه کننده است. "سوالات جستجو" اصطلاح بسیار بهتری است. ما به تک تک کلمات نگاه نمی کنیم. ما در حال ترکیبی از کلمات هستیم که یک مسئله یا یک سوال را بیان میکند. برای کار موثر بر روی SEO خود، باید بفهمید که مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. عباراتی را که آنها برای جستجو استفاده میکنند پیدا کنید و سپس محتوایی ایجاد کنید که یک راه حل ساده ، ساده و مفید برای مسئله ای که کاربر بیان کرده است را به ارمغان بیاورد.
کلمه "الگوریتم" ترسناک به نظر میرسد، اما به سادگی یک کد رایانه ای است که سوال را درک میکند و درستی نسبی پاسخ ها را ارزیابی میکند. در سئو، ما بیشتر روی قسمت دوم متمرکز هستیم. هدف ما ارسال سیگنال های مناسب به الگوریتم گوگل است تا بتوانیم آن را متقاعد کنیم که پاسخ ما بهترین، مفیدترین و مناسب ترین پاسخ برای سوالی است که فهمیده است. روش هایی که در در یک شرکت سئو در تهران به شما توضیح داده میشود بر مبنای همین الگوریتم های گوگل طراحی شده اند.
پس از حضور در یک شرکت سئو در تهران و حین انجام مشاوره سئو سایت، متوجه خواهید شد که گوگل در اکثر کشورهای جهان بر جستجو تسلط دارد.در سراسر جهان، 88٪ از جستجوها در رایانه در Google است. در تلفن همراه، این رقم 96 درصد است. بینگ و یاهو در مجموع 1.5٪ از جستجوها را در تلفن همراه و 8٪ از جستجوها را در دسکتاپ تشکیل می دهند. این امر گوگل را مسلط بر نتایج جستجو میکند و مهمترین موتور جستجویی است که باید بر روی آن تمرکز کنید.
ارائه مشاوره سئو سایت که در یک شرکت سئو در تهران انجام میشود در سه زمینه کلی صورت میگیرد:
سئو داخلی
سئو فنی (تکنیکال)
سئو خارجی
همانطور که از نام آن پیداست، سیگنالهای موجود در صفحه علائمی هستند که گوگل در صفحه وب سایت شما پیدا میکند. آنها مواردی هستند که شما مستقیماً آنها را کنترل میکنید و اصلاح آنها بسیار راحت است.
مواردی از سئو داخلی که در مشاوره سئو سایت بیان میشوند:
یک توضیح متا که مناسب نوشته شده است میتواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو (SERP) برجسته شوید و افرادی را که از طریق صفحه نتایج در حال مرور مطالب هستند، جلب کنید. یک توضیح متا ضعیف می تواند منجر به عدم جلب توجه افراد به مطلب شما و انتخاب چیزی بهتر در SERP شود.
بهترین نویسندگان قدرت یک عنوان خوب را درک میکنند. این مورد مهم ترین مورد در سئو داخلی است و برای جلب توجه کاربر و افزایش CTR صفحه بسیار مهم است. اگر عنوان با هدف کاربر مطابقت نداشته باشد، به احتمال زیاد مقاله شما را کلیک نمیکنند و نمیخوانند.عنوان باید نه تنها برای کاربران، بلکه برای خزشگرها نیز مناسب باشد. توجه داشته باشید که اگرچه برچسب و عنوان H1 شما نباید لزوماً یکدیگر را تکرار کنند اما بهتر است که با هم مرتبط باشند.
در صورتی که وقت کافی برای لینک سازی به صورت گسترده را ندارید، استفاده از پیوند داخلی میتواند ایده خوبی برای کمک به پیدا و دیده شدن صفحات شما باشد.
یکی از ساده ترین و متداول ترین روش ها، استفاده از عناوین واضح برای تقسیم بخش هایی از متن با سیستم سلسله مراتبی تو در تو است.
برچسب های سرصفحه باید به ترتیب نزولی از H1-H6 قرار بگیرند، استفاده از H1 برای کلی ترین عنوان و H6 خاص ترین عنوان فرعی.
درباره سئو تکنیکال در مشاوره سئو سایت موارد زیر توضیح داده میشوند:
مردم دوست ندارند منتظر بمانند، بنابراین Googleمیخواهد کاربران خود را به صفحه ای که سریع بارگیری میشود بفرستد. اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب شما به سرعت بارگیری میشوند، حتی در اتصال به اینترنت آهسته.
محتوا باید عالی به نظر برسد و تجربه کاربری خوبی را در دستگاه های تلفن همراه فراهم کند. Google اکنون به این قابلیت بسیار توجه و علاقه نشان میدهد، بنابراین قابلیت استفاده در تلفن همراه تأثیر عمده ای در رتبه بندی دارد.
Google به کد تمیز و واضحی نیاز دارد تا بتواند محتوای شما را به طور کارآمد و موثر درک کند. تا به امروز، Google میتواند برخی از زبان های برنامه نویسی را بهتر از دیگران "درک" کند (به عنوان مثال ، HTML از طریق JavaScript) با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید از مورد دوم در سایت خود استفاده کنید. این فقط به این معنی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که Google در هر صورت به طور کارآمد به محتوای آن دسترسی دارد.
با حضور در یک شرکت سئو در تهران و دریافت مشاوره سئو سایت، درباره سئو خارحی مطالب زیر را خواهید آموخت:
پیوند به محتوای شما از سایتهای معتبر و مرتبط ، یک سیگنال بسیار قوی برای محبوب و ارزشمند بودن محتوا به Google است. ما میتوانیم پیوندها را به عنوان "رأی" در نظر بگیریم. پیوندها نشان میدهد که این قسمت از محتوا، این وب سایت و این نویسنده منبع معتبر و معتبری از اطلاعات هستند. به همین دلیل ایجاد یک نمایه قابل اعتماد برای بک لینک یکی از ارکان بهینه سازی نتایج موتور جستجو است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و هیاهوی اجتماعی در مورد محتوای شما ، سیگنالی برای Google است و هنگام استفاده از محتوا برای نمایش به کاربر، موارد مفید و قابل توجه در لیست اولویت ها قرار دارند.
ذکر نام تجاری شما حتی اگر بدون پیوند باشد سیگنالی برای Google است. Google می فهمد وقتی شخصی از نام تجاری شما استفاده میکند در مورد شما بیشتر و بهتر اطلاعات نمایش میدهد.
مشاوره سئو سایت به شما تمام اطلاعات لازم و خدمات را می دهد و شما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را گسترش دهید.