کمتر کسی است که این روزها راجع به ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین و تتر چیزی نشنیده باشد. مدتی است تعداد زیادی از کشورها برخی از معامله‌های خود را با ارزهای دیجیتال در دنیای مجازی و بر بستر بلاکچین انجام می‌دهند. در ادامه به معرفی یکی از ارزهای دیجیتال که محبوبیت زیادی هم در بین سرمایه گذاران این حوزه دارد، می‌پردازیم و سوال تتر چیست را پاسخ می‌دهیم.

تتر چیست؟

Tether هم مثل بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده در دنیای بلاکچین است. تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود اما نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای مجازی تفاوت‌هایی دارد. Tether به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود.

 استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که با دارایی های واقعی مثل دلار آمریکا مرتبط هستند تا برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال که دارای نوسان هستند ، ارزش ثابتی را حفظ کنند. برای مثال ، بیت کوین در آوریل 2021 به بالاترین ارزش خود یعنی تقریباً 65000 دلار رسید و بعد از آن با یک ریزش سنگین و تقریبا ناگهانی، ارزش آن به نصف سقوط کرد.

حساب تتر چیست

انواع روش‌های فروش تتر

قبل از فروش تتر، لازم است انواع تتر را خوب بشناسید و با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین شرایط کشور خودمان که در تحریم هستیم، نوع مناسب را برای خرید و فروش تتر انتخاب کنید و بی گدار به آب نزنید.

  • USDT Omni: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omni Layer و مبتنی بر شبکه بیت کوین ایجاد شده است. از آنجایی که هزینه تراکنش‌ها بر بستر بلاکچین بیت کوین بال می‌باشد، نقل و انتقالات این نوع دلار تتر با هزینه‌های بالاتری همراه می‌باشد.

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد. این نوع تتر به دلیل مشکلاتی که شبکه به منظور رفع مشکلات تتر omni ایجاد شد. هزینه‌های انتقال تتر اتریوم بسیار کمتر است و از طرفی سرعت انتقال آن بیشتر می‌باشد. به همین دلیل در اکثر صرافی‌های آنلاین از کیف پول تتر اتریوم استفاده می‌شود.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتنی بر بلاکچین ترون است. این تتر از همه سریع‌تر است و هزینه انتقال ندارد. اما بعضی از کیف پول‌ها آن را پشتیبانی نمی‌کنند.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه آی او اس است. استفاده از این نوع تتر هنوز رایج و عمومی نشده است.

فروش تتر trc20

نحوه فروش تتر

قبل از فروش تتر باید در کیف پول خود تتر ذخیره داشته باشید یعنی از قبل خریده باشید. در حال حاضر صرافی‌های آنلاین داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که به اختیار خود می‌توانید یکی را انتخاب و ثبت نام کنید. در صرافی‌های بین المللی باید مبادلات خود را به دلار انجام دهید اما در صرافی‌های داخلی می‌توانید به ریال تتر خریداری کنید و در ازای فروش هر ریال دریافت نمایید. در انتخاب صرافی به امنیت و سرعت آن سایت دقت داشته باشید.

انتقال تتر

 اگر قصد جابه‌جایی تتر دارید، باید یکی از سه شبکه مختلفی که برای انتقال تتر وجود دارد را انتخاب کنید. تفاوت این شبکه‌ها در سرعت انتقال و کارمزد شبکه برای انتقال است. شبکه OMNI مبتنی بر شبکه رمزارز بیت‌کوین است و کارمزد بالایی برای انتقال دارد. 

شبکه TRC 20 بدون کارمزد و با سرعت بالایی ارزهای شما را انتقال می‌دهد؛ فقط باید ولتی پیدا کنید که این شبکه را پشتیبانی کند. ERC20 مبتنی بر شبکه‌ی اتریم است؛ و انتقالی امن با سرعت خوب و کارمزد کم را برای شما فراهم می‌کند. 

با توجه به تحریم کاربران ایرانی توسط صرافی‌های خارجی، تعداد سایت صرافی ایرانی مثل تترلند، بستری برای معاملات و فعالیت کاربران و سرمایه‌گذاران داخل ایران فراهم کرده اند.

از مشاوره حقوقی چه می‌دانید؟

تا به حال برای شما هم سوالی پیش امده است که برای یافتن پاسخ آن، نیاز به یک مشاوره حقوقی داشته باشید؟ به شخصی که نسبت به مسائل حقوقی آگاهی کامل داشته باشد و بتواند شما را راهنمایی کند؟ فارغ التحصیلان رشته حقوق، علاوه بر وکالت، به مشاوره حقوقی می‌پردازند و پاسخ سوال های حقوقی مردم را می‌دهند.

مشاوره حقوقی چیست و چه زمانی به آن نیاز داریم؟

 در شرکت ها و سازمان های بزرگ، مشاوره حقوقی و کمک گرفتن از یک وکیل، تقریبا برای همه ی امور اداری، قراردادها و ... لازم است. اما افرادی که کسب و کار بزرگ هم ندارند گاهی به مشاوره نیاز پیدا می‌کنند. بحث حقوق و قوانین بسیار گسترده است و تنها افرادی که در این حوزه تحصیل کرده اند و از آن آگاهی کامل دارند.

انواع مسائل حقوقی

مسائل مختلفی ممکن است برای ما پیش بیاید که ما نسبت به آن آگاهی کافی را نداشته باشیم و به سراغ مشاور حقوقی برویم. این مسائل را سه بخش می‌توان دسته بندی کرد: حقوقی، تجاری و کیفری

دعاوی حقوقی مانند مشکلات خانوادگی اعم از طلاق، وراثت و... دعاوی تجاری مانند ثبت شرکت، مسائل مالیاتی و دعاوی کیفری مثل قتل، قاچاق و... پس اطلاعات ما برای طی کردن مراحل دعوا و پرونده ها کافی نیست و در این مواقع باید به یک مشاور حقوقی مراجعه کنیم.

 

ویژگی های مشاوره حقوقی آنلاین

در سال های نه چندان برای دریافت مشاوره حقوقی باید به دفتر یک وکیل مراجعه می‌کردید و مسائل خود را مطرح می‌کردید؛ اما با جای گرفتن اینترنت و فضاهای مجازی در زندگی روزانه مردم، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست!

 تقریبا اکثر وکلا و حقوق‌دان ها برای خود سایت و صفحات مجازی دارند و افراد به راحتی با ارسال یک پیام، می‌توانند به صورت آنلاین مشاوره بگیرند. البته هنوز هم می توانید به صورت حضوری مشاوره بگیرید اما برای سوال های ساده و مسائل پیش پا افتاده دیگری نیازی به رفت و آمد و  وقت ملاقات گرفتن نیست. رایگان بودن مشاوره آنلاین یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی آنلاین است.

خدمات وکالت با مشاوره حقوقی چه فرقی دارد؟

شخصی که به عنوان مشاور حقوقی فعالیت می‌کند، توسط افراد، سازمان‌ها و ... به کار استخدام می‌شود؛ با بررسی مشکلات‌ و پیدا کردن راه‌حل طبق قوانین و مقررات کشور، به ارائه توصیه های قانونی و راه و روش‌های حقوقی برای حل مسئله و یا بررسی کارهای سازمان و وضعیت آن‌ها میپردازد. اما  وکلا علاوه بر راهنمایی و مشاوره، وظیفه دفاع و حفاظت از منافع موکل خود را دارند و وظایف آن‌ها طیف وسیع تری نسبت به مشاوران حقوقی دارد.

موسسات حقوقی

امروزه تمامی موسسات حقوقی معتبر مانند شهرداد مشاوره حقوقی دارند و اکثریت آن‌ها مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهند. شما می توانید با شماره تلفن شهرداد تماس بگیرید و از مشاوران حقوقی که ۲۴ ساعته به صورت حرفه ای مشغول ارائه راه حل به موکلان هستند کمک بگیرید. اکثر این مشاوره‌های حقوقی به تلفنی یا صورت آنلاین انجام می شوند و به وکیل آنلاین معروف هستند.

نگارش نامه اداری به کمک وکیل آنلاین

از نگارش نامه اداری برای ایجاد یک درخواست اداری استفاده می شود. این نگارش نامه می تواند به صورت غیر حضوری و از طریق وکیل آنلاین نیز انجام شود.

درباره نگارش نامه اداری

پیش از شرح نکاتی لازم در باب نحوهی نگارش نامه اداری، باید به خواننده پیشنهاد کنم که در این امر تا بیشینه‌ حد ممکن حساسیت و دقت به خرج داده تا بهترین خروجی از نتایج زحمات شما حاصل شود. در صورت عدم رعایت مواردی که درج می‌شود، گذشته از امکان عودت نامه به شما و زحمت مجدد نگارش نامه اداری ، ممکن است موجب شود تا وجهه‌ی شما نزد گیرنده به شدت مخدوش گردد. همچنین نامه‌ها سند مکتوب محسوب می‌شوند و ممکن است در آینده له یا علیه شما در محاکم مورد استناد قرار گیرند.




نکات کلی در نگارش نامه اداری

در ابتدای موضوع نگارش نامه اداری شایسته است اشاره شود در بالای برگ نامهی رسمی باید از عبارات رسمی باسمه تعالی، به نام خدا و یا بسم الله الرحمن الرحیم استفاده گردد.

باید در ابتدای نامه، گیرنده‌ی نامه با عبارات محترمانه مورد خطاب قرار گیرد.

از نویسنده‌ی نامه، انتظار می‌رود نامه را با زبان فارسی معیار و با بیان شیوا و سنگین بنویسد. همچنین نگارش نامه اداری باید خالی از لحن نامناسب، اعم از دون شأن یا اهانت‌آمیز، اصطلاحات عامیانه و بی‌ادبانه، اشکالات نگارشی، املایی و یا منطقی باشد.

نامه باید حتی‌الامکان در برگه‌ی قطع a5، تایپ شده و از سربرگ‌های مناسب در آن استفاده شود. استفاده از برگه‌هایی غیر از A3 – A4 –A5 به هیچ عنوان امکان پذیرفته شدن ندارد. جز نوع آخر که قطع غیرعادیای بوده و احتمالاً تنها در موارد ثبتی املاک به عنوان سند دیده میشود، A4 تنها متعلق به زمانیست که متن نامه به تفصیل انجامیده است. در صورت وجود پیوست، باید این موضوع در متن نامه‌ی اصلی مورد اشاره قرار گیرد. نامه باید تنها در یک رو نوشته شده و متن فارسی آن نیز راست چین باشد و حاشیه‌ی سمت چپ خالی بماند. تاریخ در بالا و سمت چپ درج خواهد شد. درج نشان رسمی سازمان در بالای برگه، ذکر مبدأ و مقصد نامه، استفاده از فونت نازنین و سایز 14 و درج موضوع در بالای نوشته از دیگر نیازهای رسمیت یافتن برگه در نگارش نامه اداری است.

https://shahrdaad.com/law/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

وکیل آنلاین

معنای اصطلاح وکیل آنلاین تقریباً برای همگان از صورت عبارت قابل تشخیص است. با پیشرفت و افزایش هر روزه و هرچه بیشتر خدمات آنلاین که موجب پیدایش شاخصی به نام ضریب نفوذ اینترنت گردیده، استفاده از خدمات برخط نیز رایج شده است. که از جملهی آنان می‌توان به مشاوره با وکیل آنلاین اشاره کرد. پیش از هر چیز دیگر بهتر است به معنای واژه‌ی وکیل آنلاین بپردازیم. واژه‌ی وکالت به تنهایی در معنای واگذار کردن است اما در معنای حقوقی آن، همان طور که حتما اطلاع دارید، قراردادی است که در طی آن، موکل بخشی از اختیارات خود را به افراد ذی‌صلاح موسوم به وکیل آنلاین واگذار می‌نمایند. طبق نص قانون ذیل ماده‌ی 656 قانون مدنی وکالت : «وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت‌های متقابلی می شوند».




مزایای مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین

از مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و یا راحتی در انجام کارها اشاره کرد. اما استفاده از مشاوره حقوقی در مسائل و تصمیمات مهم به صورت آنلاین، شامل فایده‌های زیادی می‌باشد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

دسترسی ۲۴ ساعته

در بسیاری از مواقع افراد نیاز به دسترسی سریع به وکیل دارند و برای تصمیم‌گیری سریع باید با فردی مطمئن مشورت کنند. وکیل آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز با افراد مورد تایید و خبره ارتباط برقرار کنید.

https://shahrdaad.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

هزینه مناسب

باید این مسئله را در نظر بگیرید که هنگام مشاوره تلفنی و یا استفاده از فضاهای مجازی مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره ملزم به پرداخت هزینه کمتری هستید. در واقع مانند شرایط حضوری، به شما زمان داده می‌شود و هزینه مطابق مقدار وقتی که صرف حل مشکل شما شده، تعیین می‌شود.

غیرحضوری بودن

با توجه به شرایط کرونایی اکنون، اکثر افراد استفاده از خدمات آنلاین را ترجیح می‌دهند. علاوه بر کاهش خطر گسترش ویروس کرونا، ممکن است محل زندگی شما از موسسه رفع مشکلات حقوقی شما دور باشد.

سهولت انجام امور حقوقی

قطعا یک مشاور حقوقی ماهر کارهای حقوقی را برای شما تا حدودی آسان می کند. اما جدای از آن با پیش بردن امور خود به صورت آنلاین از بخشی از فضاهای ادارای فاصله می گیرید. همچنین از تنش‌های موجود در دفاتر حقوقی دور می‌مانید.

پلاسما جت دقیقا چیست؟

هر فردی دوست دارد تا در جامعه به‌عنوان یک فرد زیبا و خوش چهره شناخته شود. این روزها معیارهای متعددی برای زیبایی وجود دارد که یکی از آن‌ها جوانی و زیبایی پوست است. زیبایی و پوست جوانی مسئله ای است که با شادابی و سلامت آن تعریف می‌شود. به همین خاطر بسیاری از اشخاص در طول زندگی خود از روش‌های مختلفی برای حفظ شادابی و سلامتی پوست خود استفاده می‌کنند.

پوست بدن انسان به‌عنوان سطحی‌ترین عضو و سپر بدن، در برابر آسیب‌های خارجی؛ در معرض آلودگی‌ها و آسیب‌های زیادی قرار دارد. به همین دلیل اگر به آن رسیدگی مناسب نشود؛ سریع‌تر از دیگر اعضای بدن شادابی و طراوت خود را از دست می‌دهد. این مسئله می‌تواند با کاهش زیبایی و ایجاد حس پیری اعتمادبه‌نفس فرد را کم کند.

خوشبختانه در دوران فعلی و با کمک علم پزشکی و فناوری، روش‌های متعددی برای ترمیم و بازگرداندن زیبایی به پوست در دسترس فراهم شده اند، که یکی از این روش‌ها استفاده از پلاسما جت می‌باشد. در این نوشتار قصد داریم تا شما را به‌صورت مختصر وکوتاه با فناوری پلاسما جت و تاثیر آن در جوان‌سازی پوست آشنا کنیم.

پلاسما جت صورت


پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت روشی برای حفاظت از پوست است؛ که در آن از پلاسما برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌کنند. پلاسما حالتی از ماده است که از حرارت دادن گاز در دمای بالا ایجاد می‌شود. پلاسما به خاطر حالت یونیزه‌ای که دارد خاصیت رسانایی بالایی داشته و در برخورد با مواد دیگر سریعاً سرد می‌شود.

در روش پلاسما جت، ماده‌ی پلاسما از طریق دستگاه وارد پوست شده، و باعث تبخیر بخش‌های آسیب‌دیده و مدنظر پزشک می‌شود. این امر باعث لیف پوست، رفع چین‌وچروک و مسائل دیگری می‌شود که ظاهر بدی در پوست ایجاد کرده‌اند.

در روش پلاسما جت، برای تزریق پلاسما به پوست، روزنه‌های بسیار ریزی با فاصله‌های بسیار کم در پوست ایجاد می‌شود. که این امر باعث می‌شود؛ پس از این عمل زخم‌های ریز نزدیک به همی روی پوست فرد ظاهر شود. گفتنی است که این زخم‌ها بعد گذشت دو الی سه روز برطرف شده و جای آن‌ها باقی نمی‌ماند.

پلاسما جت بینی

استفاده از پلاسما جت برای چه افرادی مناسب است؟

پلاسما جت از آنجا که دوران نقاهت کوتاه مدتی دارد؛ برای افرادی که قصد دارند در زمان نسبتا کوتاه بهترین نتیجه را کسب کنند؛ بسیار مناسب است. هم‌چنین این متد برای افرادی که به خاطر دلایل پزشکی قادر به انجام عمل‌های جراحی نیستند نیز کارایی دارد.

روش پلاسما جت، برای برطرف کردن آسیب‌های جزئی مانند افتادگی پلک، و چین‌وچروک‌های ریز بسیار مفید است. از این رو بسیار از پزشکان برای بهبود نتایج برخی عمل‌های زیبایی و جراحی‌ها این روش را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

سخن آخر

پلاسما جت یک روش ترمیمی و زیباسازی پوست است که به کمک تزریق ماده پلاسما در پوست انجام می‌شود. این روش کاملاً بی‌خطر بوده و عوارض آن مانند خارش ، جای زخم و قرمزی پوست نهایتاً پس از گذشت پنج روز کاملاً رفع می‌شود. اگر قصد دارید تا پوست خود را به کمک روش پلاسما جت ترمیم کنید، توصیه ما این است که حتماً به مجله اینترنتی ویکی درمان سری بزنید و تخصصی ترین نکات سلامت بدن را مطالعه کنید.

بررسی قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام؟

تاثیر فویل آلومینیومی: فویل در قسمت بیرونی و داخلی آن استفاده می شود از همین رو این فویل ها دارای طرح و رنگ بندی های مختلفی دارند که این طرح ها چمنی، آجری و چوبی و غیره هستند که غالبا با توجه به قیمت به نوسانات بازار بر روی قیمت ایزوگام تاثیر گذار می شود.

تاثیر الیاف تیشو: الیاف تیشو در لایه بیرونی کاربرد دارد و موجب مقاومت و استحکام است. این قسمت چون وارداتی است قیمت آن با نوسان بازار تغییر می کند.

از دیگر موارد موثر تک لایه و دولایه بودن آن است.

در مدل دو لایه در محل های سردسیری که نیاز به استحکام بیشتر و مقاومت است و همچنین الیاف درجه یک و مواد مرغوب استفاده می شود. قیمت ایزوگام تک لایه و دو لایه نیز متفاوت است.

خدمات پس از فروش: محصولی که دارای ضمانت نامه است. به این معناست پس از فروش تحویل محصول باکیفیت به همراه ارائه خدمات بالا، با افزایش کیفیت و کمیت محصول سبب اندی بالا رفتن قیمت ایزوگام میگردد که با توجه به خدماتی که در آینده برای شما دارند این قیمتها کاملاً مقرون به صرفه برای مشتری خواهد گشت.

و شرکت نیز چون در ازای خرید شما خدمات پس از فروش را ارائه می دهد این امر شما را به خرید دلگرم میکند و به خریدتان اعتبار میبخشد.

ایزوگام محصولی صنعتی و متکی به دانش و فناوری در راستای ایمن سازی در برابر آب، رطوبت، بارش برف و باران است. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت بروز با ما در تماس باشید.


قیمت ایزوگام

 

قیمت قیرگونی

عوامل متعددی در تعیین قیمت قیرگونی موثر هستند از جمله آنها می‌توان به برند و شرکت سازنده آن اشاره کرد. همیشه برند هایی هستند که حتی با وجود کیفیت یکسان نسبت به سایر برند ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این عمر به خاطر تجربه و میزان شهرت آن برند تجاری می‌باشد. یکی از علت های موثر بر تعیین قیمت قیرگونی و قیمت ایزوگام می‌تواند همین باشد که به میزان شهرت و یا تجربه آن برند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.


قیمت قیرگونی

 

در ادامه عوامل موثر در تعیین قیمت قیرگونی را با هم برسی می‌کنیم :

یک لایه، دو لایه یا سه لایه

قیرگونی نیز مانند ایزوگام تعداد لایه های مختلف دارد و قطعا قیمت قیرگونی سه لایه از دو لایه، و دو لایه از یک لایه بیشتر خواهد بود.

اندازه قیرگونی مورد نیاز

متراژ و مساحت مورد نیاز و همچنین حجم متریال مورد استفاده در قیرگونی از عوامل دیگر در تعیین قیمت قیرگونی می‌باشند.

مکان مورد استفاده

اینکه قیرگونی در کجا به کار می‌رود هم در تعیین قیمت این عایق دخیل است. استفاده در پشت بام یا سرویس بهداشتی و حمام.

به طور کلی علاوه بر فاکتور های بالا شرایط آب و هوایی و سالم بودن یا نبودن مکانی که باید در آن قیرگونی صورت بگیرد نیز در فاکتور قیرگونی کار تاثیر بسزایی دارد.

قیمت ایزوگام

ایزوگام یک لایه عایق ضد نفوذ سرما و رطوبت است که اصولا در پشت بام ها و استخر ها کاربرد دارد. قیمت این عایق نیز مانند قیرگونی به یکسری عوامل مختلف بستگی دارد. از جمله آنها می‌توان به شرکت سازنده و برند تجاری، یک لایه یا دو لایه بودن ایزوگام و حجم متریال مورد استفاده اشاره کرد.