بررسی قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام؟

تاثیر فویل آلومینیومی: فویل در قسمت بیرونی و داخلی آن استفاده می شود از همین رو این فویل ها دارای طرح و رنگ بندی های مختلفی دارند که این طرح ها چمنی، آجری و چوبی و غیره هستند که غالبا با توجه به قیمت به نوسانات بازار بر روی قیمت ایزوگام تاثیر گذار می شود.

تاثیر الیاف تیشو: الیاف تیشو در لایه بیرونی کاربرد دارد و موجب مقاومت و استحکام است. این قسمت چون وارداتی است قیمت آن با نوسان بازار تغییر می کند.

از دیگر موارد موثر تک لایه و دولایه بودن آن است.

در مدل دو لایه در محل های سردسیری که نیاز به استحکام بیشتر و مقاومت است و همچنین الیاف درجه یک و مواد مرغوب استفاده می شود. قیمت ایزوگام تک لایه و دو لایه نیز متفاوت است.

خدمات پس از فروش: محصولی که دارای ضمانت نامه است. به این معناست پس از فروش تحویل محصول باکیفیت به همراه ارائه خدمات بالا، با افزایش کیفیت و کمیت محصول سبب اندی بالا رفتن قیمت ایزوگام میگردد که با توجه به خدماتی که در آینده برای شما دارند این قیمتها کاملاً مقرون به صرفه برای مشتری خواهد گشت.

و شرکت نیز چون در ازای خرید شما خدمات پس از فروش را ارائه می دهد این امر شما را به خرید دلگرم میکند و به خریدتان اعتبار میبخشد.

ایزوگام محصولی صنعتی و متکی به دانش و فناوری در راستای ایمن سازی در برابر آب، رطوبت، بارش برف و باران است. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت بروز با ما در تماس باشید.


قیمت ایزوگام

 

قیمت قیرگونی

عوامل متعددی در تعیین قیمت قیرگونی موثر هستند از جمله آنها می‌توان به برند و شرکت سازنده آن اشاره کرد. همیشه برند هایی هستند که حتی با وجود کیفیت یکسان نسبت به سایر برند ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این عمر به خاطر تجربه و میزان شهرت آن برند تجاری می‌باشد. یکی از علت های موثر بر تعیین قیمت قیرگونی و قیمت ایزوگام می‌تواند همین باشد که به میزان شهرت و یا تجربه آن برند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.


قیمت قیرگونی

 

در ادامه عوامل موثر در تعیین قیمت قیرگونی را با هم برسی می‌کنیم :

یک لایه، دو لایه یا سه لایه

قیرگونی نیز مانند ایزوگام تعداد لایه های مختلف دارد و قطعا قیمت قیرگونی سه لایه از دو لایه، و دو لایه از یک لایه بیشتر خواهد بود.

اندازه قیرگونی مورد نیاز

متراژ و مساحت مورد نیاز و همچنین حجم متریال مورد استفاده در قیرگونی از عوامل دیگر در تعیین قیمت قیرگونی می‌باشند.

مکان مورد استفاده

اینکه قیرگونی در کجا به کار می‌رود هم در تعیین قیمت این عایق دخیل است. استفاده در پشت بام یا سرویس بهداشتی و حمام.

به طور کلی علاوه بر فاکتور های بالا شرایط آب و هوایی و سالم بودن یا نبودن مکانی که باید در آن قیرگونی صورت بگیرد نیز در فاکتور قیرگونی کار تاثیر بسزایی دارد.

قیمت ایزوگام

ایزوگام یک لایه عایق ضد نفوذ سرما و رطوبت است که اصولا در پشت بام ها و استخر ها کاربرد دارد. قیمت این عایق نیز مانند قیرگونی به یکسری عوامل مختلف بستگی دارد. از جمله آنها می‌توان به شرکت سازنده و برند تجاری، یک لایه یا دو لایه بودن ایزوگام و حجم متریال مورد استفاده اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد