احتمال برگشت پذیری عمل بینی گوشتی چقدر است؟

برگشتن فرم بینی به حالت قبل یا دفرمه شدن بینی بعد از جراحی یکی از مهم ترین نگرانی های افرادی است که بینی گوشتی دارند و قصد دارند بینی خود را جراحی کنند. در گذشته عمل بینی گوشتی با مشکل بزرگی مواجه بود چرا که بینی بعد از عمل دچار افتادگی می‌شد و به کلی فایده ی عمل بینی از بین می رفت. همین عامل خیلی از افراد را از انجام عمل زیبایی بینی منصرف می کرد. اما تکنیک های جراحی هیچ وقت ثابت نبوده اند و همواره تکنیک های جدیدی برای عمل بینی ابداع می شد و علم جراحی زیبایی بینی پیشرفت می کرد. یکی از پیشرفت هایی که در علم جراحی بینی رخ داد درباره عمل بینی گوشتی بود. تکنیک های جدیدی ابداع شدند که از برگشت پذیری بینی گوشتی بعد از جراحی جلوگیری می کردند.

عمل بینی گوشتی


ویژگی های بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی ضعیف و نازکی دارد در حالی پوست این نوع بینی‌ها ضخیم می‌باشد. بینی استخوانی بافت غضروفی و استخوانی قوی همچنین پوست نازک دارد.

قبل و بعد عمل بینی گوشتی

بینی گوشتی را می‌توانید با لمس کردن تشخیص دهید. اگر بافت استخوانی سفت و به وضوح قابل لمس بود در حالی که پوست را نازک دیدید، بینی استخوانی است. اما استخوان و غضروف در بینی گوشتی به سختی احساس می‌شود ولی پوست ضخیم و چرب بینی گوشتی به خوبی مشخص می‌باشد. بنابراین بر خلاف باور عموم، بینی گوشتی، گوشتی نیست بلکه پوست ضخیم و استخوان ظریف دارد.

عمل بینی گوشتی باید طوری انجام شود که استخوان و غضروف بینی ضعیف‌تر نشود هر چند در تکنیک‌های جدید به تقویت این بافت پرداخته می‌شود.

نتیجه عمل بینی گوشتی

انواع بینی گوشتی

دو نوع بینی گوشتی وجود دارد. یک دسته از بینی‌های گوشتی چرب هستند و دسته دیگر پوست ضخیم دارند. تجربه نشان داده است که عمل بینی گوشتی در دسته اول آسان‌تر می‌باشد. چرا که تنظیم لایه چربی زیر پوستی با تزریق دارو و رژیم غذایی قابل تنظیم می‌باشد در حالی که برای دسته دوم این طور نیست.

 

نحوه عمل بینی گوشتی

همان طور که گفته شد بافت استخوانی و غضروفی در بینی گوشتی ضعیف می‌باشد و اگر در جراحی زیاد تراشیده و نازک شود ضعیف‌تر می‌شود. نتیجه این می‌شود که بعد از عمل بر اثر فعل و انفعالات داخل بینی و کشش جاذبه زمین، بینی تحمل پوست ضخیم و سنگین را نخواهد داشت در نتیجه بینی دچار افتادگی می‌شود یا به اصطلاح برگشت می‌کند.

نحوه عمل بینی گوشتی

اما در روش‌های جدید برای پیشگیری از این عارضه ناخوشایند، غضروف را تقویت می‌کنند برای این کار از غضروف گوش یا دنده فرد قرض گرفته می‌شود. با  این کار بینی مستحکم می‌شود و دیگر دچار افتادگی نخواهد شد.

 

احتمال برگشت پذیر بودن بینی گوشتی

جراحی بینی به تنهایی کاری ظریف و پیچیده است. حال این مورد درباره بینی های گوشتی که ضعیف تر و آسیب پذیر تر هستند اهمیت بیشتری پیدا می کند. گرچه تکنیک های جدید عمل بینی گوشتی احتمال برگشت پذیری و عدم موفقیت جراحی بینی را پایین آورده اند اما بسیار مهم است که این جراحی توسط فرد ماهر و با تجربه انجام شود.

بهترین جراح عمل بینی گوشتی

چکار کنیم تا از عمل بینی گوشتی نتیجه رضایت بخش بگیریم؟

پیش از هر کاری به اندازه کافی درباره عمل بینی گوشتی تحقیق و مطالعه انجام دهید. سپس جراح مناسب و ماهری را انتخاب کنید. پس از آن کافیست به پزشک خود ایمان داشته باشید و نگرانی را از خود دور کنید. ضمن اینکه انتظارات خود را در حد معقول در نظر داشته باشید و از پزشک یک کار عجیب و نشدنی نخواهید.

آیا استخدام مشاور سئو سایت امری الزامی است؟


مشاور سئو سایت باید با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد ، روش های صحیحی برای موفقیت در سئو سایت و پروژه صورت بدهد. خوب است بدانید که این امر نیز حتی گاهی کافی نیست، چرا که در رقابت در کلمه های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با ده ها سایت که هر کدام تیمی حرفه ای در اختیار دارند و هزینه هاس سنگین برای تجارت خود می کنند، مجبور به رقابت می شوید. این خود امری است که کار را گاهی برای مدیران حرفه ای به دلیل هزینه های بالای سئو علی رغم پتانسیل بالا ، کمی دشوار می کند. در بعضی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند سئو را از اولویت در دوره هایی خارج نمایند و به موارد دیگری جز سئو فکر کنند.

مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت چه وظایفی را باید بر عهده بگیرد.

 مشاور سئو سایت  باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست طراحی گردیده  یا باید تغییراتی در آن اعمال شود. یکی دیگر از وظایف مشاور بهینه سازی سایت، جمع آوری گذشته سایت نیز می باشد. برای مثال در 3 ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت کار گردیده است و این که این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا نه. و اینکه باید تغییراتی در آن اعمال داده شود یا نه؟. سپس باید دید رقبا در چه وضعیتی هستند. با این نگرش می توان درست تصمیم گرفت  و برای آینده برنامه ریزی درستی انجام داد و پروژه سئو سایت را مدیریت کرد.

 پس با شناخت قابلیت های پیشینه سایت ما  و تحلیل رقبای سئویی ما می شود برای پیشرفت پروژه تصمیم گرفت و امکانات مجموعه را در کنار این لیست آورد تا به نتیجه رسید. لازم به ذکر است که تولید محتوا و هزینه لینک سازی از مهم ترین موارد موجود می باشند. برای سئو سایت خود باید به یک مشاور سئو سایت حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه کنید. اگر اولین تصمیم را درست اتخاذ کنید در نهایت به یک سایت بسیار معتبر در گوگل خواهید رسید و مشاوره سئو برایتان مفید خواهد شد.

مشاور بهینه سازی سایت

یک مشاور سئو سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پیش نیازهایی که یک مشاور سئو سایت باید داشته باشد عبارت است از : 

  • تجربه های ثبات شده در سئو (بهینه سازی سایت)

  • تجربه های اثبات شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ و از مهم تر گوگل

  •  درک جامع از بازاریابی عملکردی و محتوایی

  •  تبدیل کاربر به مشتری دائم و کسب مشتری آنلاین از طریق فضای وب سایت

  • تجربه عمیق در مورد کار با ابزار های تجزیه و تحلیل وب سایت مانند alexa، moz و….

  •  تجربه کار با ابزارهای مدیریت پیشنهاد به عنوان مثال معادلات کلیک، مارین، Kenshoo و Search Ignite 

  •  تجربه کار با A / B و آزمایش های چند متغیره در دیجیتال مارکتینگ

  • دانش کاری در مورد HTML و CSS 

  • محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت 

  • شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو گوگل

  • به روز بودن با آخرین روند و بهترین شیوه ها در SEO و SEM سایت 

  • داشتن مدرک لیسانس  یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط

هر چه شخص توانایی خاص بیشتری داشته باشید، جامعیت کار بهتر بوده و انجام مشاوره سئو سایت ثمر بخشی بیشتری خواهد داشت. 

سایت تخصصی و آموزشی حسن آبادی مشاوره های لازم در زمینه سئو را به شما ارائه داده  و اطلاعات لازم برای انتخاب یک مشاور سئو سایت خوب را به شما عزیزان می دهد.

خرید سیم کارت رند ایرانسل


آیا از امکان جدید اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به اسم "غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد" اطلاع دارید؟

آیا می دانید که چه معیارهایی وجود دارد که در هنگام خرید سیم کارت ایرانسل باید به آن دقت کنید؟

در این مقاله ما به بررسی معیارهای خرید سیم کارت رند ایرانسل و هم چنین غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می پردازیم. با ما همراه باشید.

کدام پیش شماره برای خرید سیم کارت ایرانسل بهتر است؟

سیم کارت  ایرانسل، به دلیل فعالیت بیش از یک دهه در ایران، دارای پیش شماره های متنوعی از قبیل X093 و X090 می باشد.  پیش شماره X093  دارای دامنه وسیعی از 0930 تا 0939 (به جز 0932 و 0934) است که البته 0935 قدیمی ترین  آنان می باشد و معمولا گران ترین پیش شماره برای خرید سیم کارت رند می باشد. 

پیش شماره 090X نیز از سال 1396 توسط ایرانسل عرضه شد و امروزه از 0901 تا 0905 آن نیز عرضه گریده است. پیش بینی می شود در طی سال های آتی این پیش شماره نیز ادامه دار شود. پس اگر دوست دارید که یک سیم کارت رند، همراه با یک پیش شماره قدیمی داشته باشید، انتخاب بهتر 0935 و0936 می باشد.

معیارهای رند بودن یک سیم کارت در هنگام خرید سیم کارت

هر سیم کارتی، بنا بر یک سری معیارها رند محسوب می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1.ترتیب متوالی ارقام: به عنوان مثال هنگامی که شما سیم کارتی با ارقام  09XX1234567 را ببنید، حفظ کردن آن برای شما آسان تر و در نتیجه در نگاه شما رند تر و جذاب تر  است. هرچه قدر این ترتیب متوالی ارقام بیشتر باشد، سیم کارت رند تر است. خرید سیم کارت هایی با این ترتیب باعث می شود که حفظ کردن شماره شما آسان تر گردد.

2.تکرار ارقام: رقم هایی که تکرار می شوند، ناخوداگاه بهتر در ذهن انسان می مانند. مثلا در شماره 09XX222-4-222 ، رقم 2 چند بار تکرار شده است و باعث رند تر شدن آن گردیده است. هر چه قدر این تکرار ارقام بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیش تر است.

3.حاوی تاریخ تولد: فرض کنید تولد شما 28 آبان 1374 باشد و شماره تلفن شما نیز 09XX28-8-1374 باشد. بنابراین هر کس با دانستن تاریخ تولد شما، شماره شما را نیز به یاد می آورد و این ارقام نیز باعث رند شناخته شدن شماره شما می گردد.


دائمی یا اعتباری؟ برای خرید سیم کارت کدام یک را تهیه کنیم؟

شاید این معیار در خرید سیم کارت همراه اول مهم باشد، اما در سیم کارت های ایرانسل معیار چندان مهمی نیست. چون اولا در سیم کارت های ایرانسل ما پیش شماره مخصوص سیم کارت دائمی نداریم؛ دوما به لطف خدمت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل ، شما در حال حاضر با پرداخت 50 هزار تومن، می توانید سیم کارت خود را دائمی کنید.

خرید سیم کارت ایرانسل

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتورها


غیر فعالسازی مصرف  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول


برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.


غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسلغیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.


چطور مشاوره سئو مناسب پیدا کنیم؟

در این مقاله در رابطه با مشاوره سئو صحبت می کنیم. اگر شما خدماتی دارید و یا کالایی تولید می کنید که این خدمات دارای مزیت هایی نسبت به بقیه تولیدکنندگان آن خدمات و یا کالا است می توانید با استفاده از سئو سایت به رتبه بالایی در گوگل برسید که این موضوع هم بازدیدکنندگان سایت را بالا می برد و هم فروش کالا را افزایش می دهد. اگر شما مدتی پیش در رتبه اول گوگل بوده اید و الان رقبای شما جایگزین شما شده اند، در این مرحله شما نیاز به یک مشاوره سئو دارید; تا بتوانید در بالاترین مرتبه گوگل قرار بگیرید. با سئو اینجا همراه ما باشید تا در این باره برایتان مطالبی بازگو کنیم.


اقداماتی که مشاوره سئو انجام می دهد؟

همانطور که مطلع هستید امروزه داشتن یک سایت برای معرفی محصولات و خدمات کافی نمی باشد. شما باید بتوانید محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطب خود ارائه دهید و یا بازدید سایت را بالا ببرید. مشاوره سئو به شما کمک می کند تا به بهترین شکل سایت شما بالا بیاید و در بهترین رتبه گوگل قرار بگیرد.

خدمات مشاوره سئو

  • پیدا کردن کلماتی که بیشترین بازدهی را برای سایت داشته باشند و تحقیق درباره آن ها

  • پیدا کردن بهترین کمپین ها برای تبلیغات

  • تولید محتوای یونیک

  • مشاوره در زمینه برطرف کردن مشکلات سایت

  • آنالیز کردن سئو رقبا و بالا بردن سئو سایت

  • افزایش بازدید کاربر از سایت و تحلیل آنالیزها

  • برگزار کردن کلاس های آموزشی سئو

  • مشاوره در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی

  • پیدا کردن بک لینکهای مناسب و حذف بک لینک های مضر 


چطور مطمئن باشیم که مشاوره سئو مناسبی انتخاب کرده ایم؟

برای اینکه مطمئن شوید شخصی که متخصص سئو است و به شما مشاوره سئو  درست می دهد کار بلد است یا خیر، میتوانید از نمونه کارهایی که در قبل انجام داده و رتبه سایت هایی که کار کرده اند استفاده کنید; تا اطمینان حاصل کنید که می تواند مشاوره خوبی به شما ارائه دهد. همانطور که میدانید انجام سئو برای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و کار بسیار تخصصی است. اینجا به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مشاوره سئو را داشته باشید.

چه وب سایت ها و چه کسانی به مشاوره سئو احتیاج دارند؟

معمولا وبمسترانی که دانش در وب دارند هر چند سطحی می توانند از مشاور سئو مشاوره بگیرند و مشاورها هم موظف هستند تا کامل و به طور دقیق تمامی سئو را به کارفرما انتقال دهند.

مشاور سئو باید با کدهای HTML آشنایی داشته باشد و نمونه کارهایی موفیت آمیز در زمینه سئو داشته باشد. این دو نمونه از ویژگی هایی است که یک مشاور سئو باید داشته باشد تا بتواند یک مشاوره سئو خوب را به شما ارائه دهد. تسلط کامل بر سرچ کنسول و وبمستر بینگ یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

تعدادی از مشاوران سئو فقط می توانند با سیستم وردپرس سئو سایت را بالا ببرند اما مشاور خوب کسی است که بتواند با هر سایتی راهکاری مناسب به شما ارائه دهد. با سایت اینجا همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

 


پنکک آرایشتان را مات می کند.

همه خانم ها آرایش کردن را دوست دارند و با آن لذت می برند و اعتماد به نفسشان افزایش پیدا می کند. این آرایش کردن حتی شده در زدن یک رژ لب باشد. حال در نظر بگیرید اگر یک آرایش کامل و حرفه ای را انجام دهید و از تمام لوازم آرایشی مانند پنکک ، کرم پودر، ریمل و رژ لب استفاده کنید چه حالی خواهید داشت. 

اما نکته بسیار مهم این است که اگر محصولات آرایشی را متناسب را پوستتان انتخاب نکنید بعد از آرایش روی صورتتان برق می افتد و این آرایشی که برایش کلی زحمت کشیده اید و برای آن وقت گذاشته اید شما را مصنوعی نشان می دهد. چاره کار چیست؟

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا نشان دهد چگونه آرایش صورتتان را طبیعی و زیبا نشان دهید. برای این کار به یک پنکک مناسب با پوستتان و یک براش پنکک نیاز خواهید داشت. 

تاثیر پنکک روی پوست شما چیست؟

تاثیر این محصول آرایشی به قدری بالاست که بیشتر خانم ها مخصوصا افرادی که پوست چرب دارند برای آرایش فقط از یک کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده می کنند و روی آن یک لایه پنکک می زنند. پنکک یک نوع پودر فشرده است که تثبیت آرایش، پوشاندن عیوب صورت مانند لکه های قهوه ای و فرورفتگی و ناهمواری های صورت و افزایش مدت ماندگاری آرایش را بر عهده دارد.

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از تاثیرات مهم پنکک، مات کردن و طبیعی جلوه دادن آرایش بیشتر صحبت کنیم.

این ابزار آرایشی به خاطر ماهیت پودر مانندش می تواند براقیت صورت را که در اثر آرایش کردن ایجاد شده از بین ببرد و با مات کردن آرایش آن را طبیعی جلوه دهد. اگر دنبال این هستید که آرایش طبیعی داشته باشید بهتر است از پنککی استفاده کنید که مناسب صورت تان باشد. هم از نظر رنگ هم جنس آن. 

خانم هایی که پوست چرب دارند حتی در مواقعی که آرایش روی صورت ندارند به دلیل وجود میزان زیادی چربی روی پوست، صورتشان برق می زند. این براقیت با آرایشی که می کنند بیشتر هم خواهد شد. اما استفاده از پنکک مانند آب روی آتش است. این ابزار آرایشی بیشتر مورد پسند خانم های پوست چرب است تا بتواند آرایش طبیعی را برایشان ایجاد نماید.

اگر پوستتان چرب است، پنککی که چربی نداشته باشد برای پوست تان مناسب است. بهترین پیشنهاد برای خرید پنکک، نوع آکوا است. پنکک آکوا بر پایه آب می باشد و می تواند چربی تولید شده پوستتان را در طول روز کنترل کند و با متعادل نگه داشتن چربی، مانع از بروز جوش و آکنه شود. استفاده از پنکک مناسب می تواند پوست شما را از جوش و آکنه های زیاد نجات دهد.

اگر پوست صورتتان خشک است همانند کرم پودر باید پنکک را نیز با کمی چربی انتخاب کنید تا به خوبی روی پوستتان بخوابد و پوسته پوسته نشود. البته پیشنهاد می کنیم که اگر پوست خشک دارید از پنکک استفاده نکنید اما اگر به خاطر تاثیر بسیار زیادی که پنکک روی آرایش می گذارد اصرار به استفاده از این ابزار آرایشی دارید بهتر است قبل از زدن پنکک کمی صورتتان را با کرم های مرطوب کننده چرب کنید و ماساژ دهید تا خشکی آن تا حدی برطرف شود سپس از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید.

در تولید پنکک میزان چربی و رطوبت آن کنترل می شود و بر اساس انواع مختلف پوست تولید می شود. پس هنگام خرید به نوع آن کمی دقت کنید که متناسب با پوست انتخاب شود تا تاثیر  بیشتری روی آرایشتان بگذارد.

برای اینکه آرایش طبیعی تری با پنکک داشته باشید باید در انتخاب رنگ آن هم کمی بیشتر دقت کنید.

برای انتخاب پنکک مناسب رنگ پوست، ابتدا بدانید که تنالیته پوست تان در چه طیف رنگی است، رنگ پوستتان سر است یا گرم؟

 سپس رنگ پنکک را در همان طیف انتخاب نمایید. اگر می خواهید با کمک پنکک پوستتان را کمی روشن کنید می توانید از نمونه ای که یکی دو درجه روشن تر از پوستتان است استفاده کنید. اگر تمایل دارید آرایش برنزه داشته باشید می توانید یک درجه تیره تر از پنکک معمولی خود کمک بگیرید. در غیر این صورت آرایش صورتتان کاملا مصنوعی خواهد شد.

برای خرید پنکک می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.