تبیین هزینه‌ عمل بینی در عمل بینی با لیزر

از عمل بینی با لیزر چه می‌دانید؟ بسیاری از کسانی که قصد دارند در هزینه عمل بینی خود صرفه جویی کنند عمل بینی با لیزر را در نظر دارند.عمل بینی با لیزر از نظر زیبایی شناختی، دارای تاثیر روی بینی است. اما با این حال، برای همه مناسب نیست. اگر بینی بزرگ و منحنی یا فرم بینی رومی (بینی استخوانی عقابی) دارید، باید عمل زیبایی بینی انجام دهید و این روش برای شما مناسب نیست.

اصطلاح "جراحی" ممکن است برای بسیاری از افراد ترسناک باشد. به دلیل ترس از اینکه بیماران ممکن است بعد از جراحی دچار برخی عوارض شوند، عمل بینی با لیزر برای برخی از افراد باید نسبت به جراحی عادی ارجحیت داشته باشد. به خصوص اینکه اگر روند بهبودی شامل کبودی ، ورم ، خونریزی و پانسمان بینی بعد از عمل را در نظر می گیریم ، عمل بینی با لیزر عمدتا یک فرآیند بدون دردسر است. این عمل حدود 1-2 ساعت طول می کشد و بیماران ممکن است طی 1-2 روز به زندگی روزمره خود برگردند. از آنجا که نیازی به جراحی نیست ، افرادی که کمبود وقت دارند این روش را ترجیح می دهند. اما باید توجه داشت برای اکثر افراد که مشکل ساختاری بینی دارند، لیزر نمی تواند جایگزین جراحی شود. 

در مقایسه با جراحی بینی، انجام یک عمل زیبایی با کمک لیزر ساده است و مانند جادو عمل می کند. تنها پس از معاینه پزشکی می توانید عملیاتی که باید روی بینی شما اعمال شود را تعیین کنید. با استفاده از لیزر پوست روی سطح بینی نازک تر می شود و بافت های اضافی و مزاحم پوست در عمل بینی با لیزر کاهش می یابد. در این روش، پوست شما روی بینی از لیزر حرارت می گیرد و ضخامت آن کمتر می شود. به این ترتیب، لیزر برای مشکلات کوچک ظاهری بینی کاربرد بهتری دارد. شما باید به پزشک خود مراجعه کرده و تصمیم بگیرید که آیا تغییر شکل بینی شما انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر. عمل بینی با لیزر ، که با درگیری کمتری نتایج بهتری را ارائه می دهد، امروزه به طور گسترده ای شناخته شده و اعمال می شود.

چه طور بهترین هزینه عمل بینی را به دست بیاوریم؟

این یک تصمیم شخصی و اقتصادی است. پس اول به بهبود زیبایی خود بیاندیشید برای این کار اطلاعات خود را درباره عمل بینی و نوع بینی خودتان افزایش دهید. سپس با چند پزشک مختلف وقت مشاوره بگیرید و هزینه عمل بینی در کنار نکات و ویژگی هایی که آنها بیان می کنند را تحت نظر داشته باشید. برای این که انتخاب این مشاوران می توانید با پرس و جو از آشنایانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند و جستجو در فضای اینترنت و فروم ها اقدام کنید. پس از حضور در مطب هر یک از پزشکان شما یک لیست شامل اطلاعاتی که آنها در اختیارتان قرار داده اند خواهید داشت و با کامل شدن این لیست و به دست آوردن یک عدد به عنوان میانگین هزینه عمل بینی کار مقایسه را شروع کنید. 

1- صحبت‌های کدام یک با اطلاعاتی که به طور شخصی جمع آوری کرده اید تطابق دارد و به نوعی به واقعیت ذهنی شما نزدیک تر است؟ رده بندی کنید.

2- هزینه عمل بینی کدام یک از میانگین بالاتر و کدام از میانگین پایین تر قرار دارد، علامت بزنید و رتبه بندی کنید.

3- رزومه کاری کدام پزشک به نسبت عمل بینی مد نظر شما قوی تر بوده است؟ معمولا جراحان زیبایی تصاویری از قبل و بعد از عمل بینی بیماران خود دارند با در نظر گرفتن تصویر بیمار قبل از عمل ببیند که بینی کدام یک شباهت بیشتری به شما دارد؟ و بعد از عمل زیبایی بینی آیا به شکل و زیبایی مد نظر شما رسیده است؟ اگر آشنایان این پزشک را معرفی کرده اند، می توانید از تجربیات آنها هم استفاده کنید.

4-امکانات کلینیکی که جراح مربوطه در آنجا عمل بینی انجام می دهد را برای هر کدام از جراحان در نظر گرفته و مقایسه کنید؛ اگر یک کلینیک به نظر شما بیش از حد شلوغ است یا یک جراح تعداد زیادی عمل بینی در روز انجام می دهد، می توانید آن را حذف شده در نظر بگیرید. به ترتیب امکانات رده بندی کنید.

حال شما برای هر چهار ستون بالا رتبه دارید و می توانید با میانگین گرفتن از رتبه ی پزشک در یک ستون کلی، یک رده بندی کلی ایجاد کنید که در واقع این رده بندی بهترین هزینه عمل بینی را به شما پیشنهاد می دهد.

عمل بینی با لیزر چگونه ممکن است؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر. 

برش در عمل بینی با لیزر یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

جدیدترین لپ تاپ نمایندگی ایسر

بسیاری از کسانی که خواهان خرید جدیدترین لپ تاپ های روز هستند سر زدن به نمایندگی ایسر را نیز در برنامه‌ی خود می‌گنجانند. این برند یکی از برندهای نام آشنا در حوزه لپ تاپ و سخت افزارهای دیجیتالی است. اولین نمایندگی ایسر در کشور تایوان افتتاح شد و از آن زمان در حوزه‌ی کلیه‌ی سخت افزارهای کامپیوتری و هوشمند از مطرح ترین بازیگران صحنه می‌باشد. هر ساله در ریویو هایی که برای جدیدترین لپ تاپ های عرضه شده در بازار نوشته می‌شود لپ تاپ های این برند نیز مطرح می‌شوند.

تمام این دلایل از جمله اهم مواردی است که موجب می‌گردند تا بسیاری از افراد در ایران و جهان پیش از خرید لپ تاپ به شعبات نمایندگی ایسر هم سر بزنند. در هر نمایندگی ایسر شما می‌توانید علاوه بر جدیدترین لپ تاپ های این برند از تبلت‌ها و گوش‌های تلفن همراه ایسر نیز دیدن کرده و با آن‌ها کار کنید. علاوه بر این در مراکز نمایندگی ایسر میتوان لوازم جانبی این لپ تاپ ها را نیز تهیه کرد.

چرا باید به نمایندگی ایسر سر زد؟

اما چه دلایلی ممکن است باعث شود تا شخصی از میان این همه برند در جدیدترین لپ تاپ های مطرح، به دنبال خرید از این برند باشد. باید گفت که مهمترین مزیتی که ایسر به کاربرانش ارائه می‌دهد قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبای همتای خود است. این ویژگی به خصوص در مقابل کانفیگ‌های مشابه خود را نشان خواهد داد. به همین دلیل اگر به هر یک از نمایندگی های ایسر سر بزنید می‌بینید که خیل زیادی از مشتریان آن دانشجویانی هستند که نیازمند جدیدترین لپ تاپ با کارایی بالا و هزینه‌ی پایین خرید آنها می‌باشند.

نمایندگی ایسر

برای درک ان موضوع بهتر است ان لپ تاپ ها را با رقبا هم تراز آن‌ها که از قضا محبوب‌ترین برندهای حال حاضر بازار نیز می‌باشند مقایسه کرد. این برندها برندهای لنوو و ایسوس هستند. تمامی این شرکت‌ها از سرزمین‌های خودمختار چینی یعنی تاوان و هنگ کنگ نشأت گرفته‌اند اما کسر زیادی از تولیدات آنان در خاک اصلی چین انجام می‌گرد.

مقایسه جدیدترین لپ تاپ های ایسر با دیگران

ایسوس با ورود ب بازار خود را به عنوان بازیگری کهنه‌کار در حوزه‌ی سخت افزار که توانایی تولد بخش عمده‌ای از محصولات سخت‌ افزاری لپ تاپ های خود را داشت مطرح نمود. در زمان حاضر نیز در کنار نوآوری و طراحی‌ های زیبایی که این لپ تاپ‌ها ارائه می‌دهند، همگامی و هارمونی قطعات آن زبانزد متخصصین و صاحب نظران گردیده است. این امر موجب شده تا این برند در بازار به عنوان یک تولید کننده‌ی جدیدترین لپ تاپ های روز قدرتمند شناخته گردد.

در این رابطه باید گفت که احتمالا در نمایندگی ایسر لپ تاپ های زیادی را پیدا نمی کنید که قابلیت رقابت با ایسوس را به طور همزمان هم از نظر مشخصات فنی و هم از نظر قیمت داشته باشند. جدیدترین لپ تاپ ایسر عرضه شده در نمایشگاه‌های بین‌ المللی یا به دنبال ارائه‌ی مشخصات مناسب گیمینگ هستند و یا قیمت پایین و اقتصادی. واضح است که این دو ویژگی جمع پذیر نیستند.

جدیدترین لپ تاپ نمایندگی ایسر

در سوی دیگر تولید کننده‌ای به نام لنوو حضور دارد که عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی لپ تاپ را یدک می‌کشد. در مقایسه با این برند باید گفت که ایسر بیشتر توانایی همگامی و رقابت در مقایسه با مثال پیشین را دارا می‌باشد. هر چند از نظر کیفیت ساخت ممکن است چند قدمی جا بماند. همچنین تنوع مدل‌ها و پشتیبانی از قطعات داخل ایران از سوی لنوو بهتر ارائه می‌گردد.

جمع بندی

با توجه به مسائل بالا می‌توان توصیه کرد که اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید حداقل یک بار از نمایندگی ایسر دیدن کنید تا از گزینه‌های در دسترس خود مطلع شوید. ممکن است با توجه به نیازهای خاصی که در یک کاربر وجود دارد یک لپ تاپ ایسر مبدل به بهترین گزینه برای وی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب سایت لوتوس دیدن فرمایید. لوتوس نمایندگی ایسر معتبر در فضای آنلاین است که در میان دست اندرکاران این حوزه از حسن شهرت بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشد.