ویژگی های لباس کار و کفش کار استاندارد

امروزه پوشیدن لباس کار دیگر یک ویژگی مثبت محسوب نمی شود بلکه برای همه افراد یک ضرورت است. لباس کار نه تنها به شخصیت کار و بازدهی کار کمک می کند بلکه در برابر خطرات محیط کار نیز از شما محافظت می کند. کسی نمی تواند بگوید که در محیط کار هیچ گونه خطر و ریسکی وجود ندارد، تمام مشاغل بسته به ماهیتی که دارند می توانند بسیار خطرناک باشند. در طراحی لباس کار تمام خطراتی که می تواند سلامتی شما را تهدید کند در نظر گرفته می شود در نتیجه پوشیدن لباس کار می تواند از جان شما مراقبت کند.

ویژگی های یک لباس کار استاندارد

لباس کار باید در فرد احساس راحتی و ایمنی ایجاد کند. نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد چرا که در این صورت نمی تواند نقش حفاظتی را ایفا کند.

لباس کار به در طول روز به مدت زیادی به تن شماست در نتیجه باید تمام مسائل بهداشتی در آن به کار رفته باشد. برای این منظور لباس ایمنی باید مدام شست و شو شود. لباس کار استاندارد به خاطر این شست و شو ها نباید کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد، چروک شود و رنگ و رفته شود.

لباس کار استاندارد

بهترین جنس پارچه که می توان برای تولید لباس کار انتخاب کرد الیاف طبیعی است. وجود الیاف در لباس باعث ایجاد جریان هوا بین بدن و محیط بیرون میشود، گرما و تعرق ایجاد نمی کند. اما اینکه چند درصد و با چه وزنی الیاف در یک لباس به کار رود بستگی به شرایط دما و اقلیمی محیط کار دارد.

رنگ لباس کار باید متناسب با محیط کار تعریف شده باشد و نشان دهنده شخصیت کاری باشد مثلا شما با دیدن یک روپوش سفید به شغل طرف مقابلتان پی می برید که یا پزشک است یا پرستار. اما اکثر لباس هایی که در محیط های کارگاهی استفاده می شود از رنگ های تیره مانند طوسی، مشکی و سرمه ای انتخاب می شود.

برخی از لباس کارها باید فرد را تحت هر شرایطی قابل شناسایی و رویت کند. مثلا برای پاکبانان شهر که در شیفت شب کار می کنند استفاده از لباس تیره می تواند خطر آفرین باشد. در نتیجه این افراد باید از لباس هایی با رنگ شب نما استفاده کنند. اما در تولید تمام لباس های کار قسمت هایی از رنگ شب نما استفاده می شود.

مشخصات کفش کار

جنس رویه‌ی کفش کار عموما به گونه ای است که در برابر نفوذ آب یا روغن مقاوم است. رویه‌ی کفش می‌تواند از جنس چرم یا PVC باشد. چرم عایق الکتریکی است و PVC عایق شیمیایی است. کفش‌های با رویه‌ی PVC در برابر خورندگی و نفوذ اسید مقاومند.

کفش کار

عایق بودن در برابر برق نیز قابلیتی است که کفش کار برای اشخاص در معرض جریان برق تامین می‌کند. افرادی که هنگام کار با آتش و مواد مذاب در تماس هستند نیز باید کفش نسوز عایق حرارت به پا کنند. کفش کار عموما در برابر ساییدگی، لغزش و بریدگی نیز مقاوم است. مقاومت کفش کار در برابر خطرات کاری به استانداردهای به خصوصی تعریف و سنجیده می‌شود. رویه‌ی فولادی کفش کار باید حداقل ضربه‌ی معادل 200 ژول انرژی یا فشردگی با 15 کیلونیوتن را تحمل کند. مقاومت الکتریکی زیره‌ی کفش باید حداقل 100 کیلواهم باشد. همچنین زیره‌ی کفش باید کمینه‌ی ضربه گیری معادل 20 ژول را دارا باشد.

کفش کار علاوه بر استاندارد های ایمنی باید راحت باشد و از تبادل هوای مناسب برخوردار باشد. زیرا تنها خطرات فیزیکی نیستند که سلامت پا را تهدید می کنند. بلکه مشکلاتی نظیر بوی بد پا و ابتلا به قارچ نیز آسیب هایی هستند که پا در معرض آن ها است. کفش کار استاندارد بایستی ضمن محافظت در برابر آسیب های فیزیکی، از آسیب به ستون فقرات و امراض پوستی حاصل از تعریق نیز جلوگیری کند.

خرید ریمل حجم دهنده را با دقت بیشتری انجام دهید.

ریمل یکی از ابزارهای آرایشی مورد علاقه خانم هاست که برای داشتن چشم هایی جذاب و گیرا از آن استفاده میکنند. ریمل دارای یک برس و مایعی است که درون یک محفظه قرار می گیرد. اما همین مایع و برس ساده می تواند تاثیر فوق العاده چشم گیری روی زیبایی شما داشته باشد. می توانید با کمک همین برس ساده مژه های خود را حالت دهید و فر کنید، مژه هایتان را پرپشت و حجیم نشان دهید و حتی بلندتر از حالت نرمال خود نشان دهید. اما بستگی دارد شما چه نوع ریملی خریداری می کنید.

ریمل حجم دهنده یکی از انواع ریمل است که موجب حجیم تر شدن مژه های شما می شود. اما در خرید ریمل حجم دهنده  کمی دقت کنید تا بتوانید نمونه درستی را انتخاب و استفاده کنید.

ریمل حجم دهنده دارای چه مشخصاتی است؟

هنگام خرید ریمل حجم دهنده حتما برس آن را از محفظه خارج کنید. تنها به این وسیله می توانید متوجه شوید که ریملی که در دست دارید ریمل حجم دهنده است یا خیر.

برس ریمل حجم دهنده بسیار مهم است و باید آن را هنگام خرید ریمل حجم دهنده با دیگر برس ها مقایسه کنید. این برس کمی درشت و تپل است یا بتواند مایع بیشتری از ریمل را روی چشم های شما قرار دهد.اگر نگاه دقیق تری بیندازید بر سر ریمل حجم دهنده دارای مویچه های ریز فراوانی است. این مویچه ها به این دلیل روی برس وجود دارد که بتوانند لا به لای تارهای نازک مژه شما قرار بگیرد و روی آن ها هم اثر بگذارد.

مایع ریمل را هنگام خرید ریمل حجم دهنده بررسی نمایید. اگر میخواهید ریمل حجم دهنده بخرید درون مایع ریمل باید خرده مژه فراوانی وجود داشته باشد. این خرده مزه ها به تارهای نازک مژه شما می چسبد و آن ها را درشت تر نشان می دهد.

هنگام خرید ریمل حجم دهنده باید به برس ریمل، مایع درون آن دقت نمایید. مورد بعدی این است که در این نوع ابزار آرایشی مقدار بیشتری مایع ریمل وجود دارد. مایع درون ریمل حجم دهنده نسبت به بقیه ریمل ها بیشتر است.

همیشه به دنبال خرید ریمل حجم دهنده از برندهای معتبر آرایشی باشید. در مورد ریمل حجم دهنده اگر ریملی که خریداری می کنید کیفیت لازم را نداشته باشد می تواند به راحتی به مژه ها و چشم هایتان آسیب بزند.

ریمل حجم دهنده بیشتر روی مژه هایتان قرار میگیرد و حالا اگر کیفیت لازم را نداشته باشد، فیک و تقلبی باشد به سختی از روی مژه هایتان پاک خواهد شد. در نتیجه هنگام پاک کردن ریمل از روی چشم ها نیاز داردی که حتما از پاک کننده های آرایشی قوی استفاده کنید و فشار بیشتری را نیز وارد نمایید. در این صورت میزان زیادی مژه را از دست می دهید. یکی از تاثیرات کمی که می توانید در صورت خرید ریمل حجم دهنده و استفاده از آن روی چشم های خود ببینید کوتاه شدن مژه ها است. زمانی که ریمل حجم دهنده استفاده می کنید لایه بیشتری مایع ریمل روی مژه هایتان قرار می گیرد. در نتیجه مژه نمی تواند به خوبی نفس بکشد. در نتیجه ضعیف و ضعیف تر می شود و کوچکترین فشار می شکند و کوتاه می شود.

بنابراین خرید ریمل حجم دهنده باید از بین برندهای اصل باشد تا خیالتان از بابت اصالت کالا راحت باشد. روبی سان یکی از برندهای معتبر جهانی است که میتوانید ریمل مناسب مژه های خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

درون ریمل حجم دهنده روبی سان موم عسل وجود دارد. این  ماده معجزه کننده می تواند مژه های شما را آبرسانی کند و در طول زمانی که شما آرایش به چشم دارید از مژه هایتان مراقبت و رسیدگی کند.


خرید کانسیلر جامد به چه خانم هایی پیشنهاد نمی شود؟

کانسیلر جامد یکی از بهترین و رایج ترین لوازم آرایشی است که مورد استقبال خانم های زیادی قرار گرفته است. کانسیلر جامد دارای دو نوع مدادی و استیکی است. اما یک سوال مهم این است که هنگام خرید کانسیلر جامد ما کدام یک از این دو نوع را انتخاب خواهیم کرد؟

در این مقاله در مورد خرید کانسیلر جامد نکاتی را مطرح می کنیم تا شاید هنگام خرید کانسیلر جامد کمی آگاه تر رفتار کنید. پس با روبی سان همراه باشید.

خرید کانسیلر جامد استیکی:

این نوع کانسیلر برای خانم هایی که دارای پوست چرب هستند، شاغلند و زمان زیادی را نمی توانند برای آرایش کردن اختصاص دهند بسیار مناسب است. دقت کنید که این نوع کانسیلر جامد دارای میزان بسیار پایین چربی است. تقریبا می توان گفت که بسیار خشک است. پس هنگام خرید کانسیلر جامد اگر شما دارای پوست خشکی هستید بهتر است استیکی آن را خریداری نکنید. 

خرید کانسیلر جامد

کانسیلر جامد استیکی را بهتر است ابتدا روی یک پد آرایشی بکشید سپس آن را به صورتتان بزنید . با این کار هم قدرت پوشانندگی و هم قدرت ماندگاری کانسیلر جامد را بالا می برید.

کانسیلر جامد استیکی در ظاهر دقیقا مانند رژ لب است یعنی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و سبک است. برای حمل نقل شما را دچار دردسر نمی کند.

در مورد کانسیلر جامد استیکی بهتر است بدانید که ماندگاری بسیار کمتری نسبت به مدادی دارد و شما باید در طول روز چند بار آرایش خود را تمدید کنید.

خرید کانسیلر جامد مدادی:

این نوع کانسیلر جامد در ظاهر مانند خط چشم است اما کمی قطورتر. این نوع کانسیلر جامد به نسبت استیکی نرم تر است و این نشان دهنده این است که میزان چربی که در این نوع ماده آرایشی وجود دارد بیشتر است. در نتیجه این می تواند برای انواع پوست مناسب باشد. 

نکته خیلی جالب در مورد کانسیلر جامد مدادی این است که شما می توانید آن را مستقیما روی پوست خود بکشید سپس با کمک پد آن را پخش کنید.

این حالت مدادی بودن کانسیلر جامد زمانی که در مجاورت گرما قرار می گیرد خراب نمی شود و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید کانسیلر جامد

نکته ای که در مورد کانسیلر جامد مدادی وجود دارد این است که با این که ماندگاری این ابزار آرایشی زیاد است اما قدرت کاور زیادی نسبت به استیکی ندارد. برای افزایش تاثیر گذاری آن بهتر است بعد از آرایش و در مرحله آخر از پنکک استفاده کنید.

کانسیلر جامد فرقی نمی کنید استیکی یا مدادی، سبک است و برای آرایش روزانه گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. کانسیلر و بقیه لوازم آرایشی روی پوست لایه ضخیمی ایجاد می کند و پوست نمی تواند هوا بخورد. 

در مورد کانسیلر جامد این لایه بسیار سبک است و به پوستتان آسیب نمی زند. 

در خرید کانسیلر جامد سعی کنید حتما به سراغ برندهای معتبر آرایشی بروید. کانسیلر مستقیما روی پوست شما قرار می گیرد و اگر کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد علاوه بر اینکه نمی تواند لکه های صورت را کاور کند بلکه خود آن هم زمینه ساز بروز لکه های جدید روی پوست می شود.

یکی از بهترین برندهای آرایشی روبی سان است که شما می توانید با ضمانت اصالت کالا و با قیمت مناسب کانسیلر جامدی تهیه کنید که علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز برای پوستتان به ارمغان بیاورد. چرا که کانسیلر روبی سان دارای ویتامین های مورد نیاز پوست است و باعث کلاژن سازی و جوان سازی پوست شما حین آرایش می شود.

 در نتیجه هزینه ای که شما برای خرید کانسیلر جامد انجام می دهید، هزینه ای است برای زیبایی و سلامتی پوستتان. پس نگران طراوت و سلامت پوستتان نباشید.