نکات مهم برای خرید موبایل که باید بدانید

چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید موبایل برای خود به خاطر بسپارید. در ابتدا و برای خرید بهترین گوشی، شما باید مشخص کنید که از تلفن هوشمند خود برای چه کاری استفاده می کنید. 

راهنمای خرید موبایل

اینکه می خواهید رم گوشی، دوربین آن و غیره به چه صورت باشد را مشخص کنید تا خرید بریتان ساده تر شود. این راهنما روند کامل انتخاب بهترین تلفن همراه را به شما راهنمایی می کند.

راهنمای خرید موبایل

  • پردازنده و رم گوشی

پردازنده گوشی هوشمند شما، بخشی است که تقریباً در همه عملکردهای تلفن هوشمند شما تاثیرگذار است. پردازنده، مغز سیستم است و اکثر پردازنده‌ها به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز هستند که اساساً تلفن هوشمند شما را امروزه "هوشمند" می کنند. 

یک پردازنده توانمند نه تنها به دستگاه شما امکان عملکرد یکپارچه را می دهد بلکه قادر است عوامل دیگر را نیز تقویت کند. بنابراین ، هنگام خرید موبایل هوشمند خود، به پردازنده توجه خاصی داشته باشید؛ زیرا عملکرد مستقیم با آن ارتباط دارد. 

شما همچنین پردازنده های کم مصرف تری برای دستگاه های میان رده و مقرون به صرفه مانند اسنپدراگون 730 و 730G ، اسنپدراگون 675 ، مدیاتک هلیو G90T و G85 و موارد دیگر دارید که معمولاً در گوشی های هوشمند ارزان قیمت 2021 پیدا می شوند. 

بخشی از رم گوشی  شما همیشه برای استفاده در سیستم عامل استفاده می شود. داشتن رم گوشی کافی به شما این امکان می دهد که تعداد بیشتری از برنامه ها را اجرا کنید ، که به طور قابل توجهی بر تجربه چند وظیفه ای شما تاثیر می گذارد. 

با این حال ، برخی از تلفن های هوشمند در حال شکستن همه موانع و نصب رم گوشی عظیم 12-16 گیگابایتی در تلفن های هوشمند خود هستند. این قطعاً برای تلفن های هوشمند بیش از حد ضروری است ، به خصوص اگر قصد تغییر همزمان 10-20 برنامه را ندارید. اگر شما یک کاربر تلفن هوشمند سبک هستید.

رم گوشی برای خرید موبایل

کسی که فقط از تلفن خود برای تماس ، پیامک یا مرور شبکه‌های اجتماعی استفاده می کند، به راحتی می تواند با 3/4 گیگابایت رم گوشی، نیاز خود را برطرف کند.

  • سیستم عامل

انتخاب سیستم عامل به دو گزینه خلاصه می شود، Android یا iOS. این انتخاب در واقع پیچیده تر از تصور شماست زیرا هر دو سیستم عامل دارای لیست قابل توجهی از موافقان و مخالفان دارند. این انتخاب کاملا به این موضوع برمی‌گردد که استفاده از کدام سیستم عامل برایتان ساده تر باشد و با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

  • نمایشگر گوشی

اندازه و کیفیت نمایشگر دیگر عاملی است که باید به آن توجه داشته باشید. ما هر چیزی بالاتر از 5.7 اینچ را به شما برای خرید موبایل پیشنهاد می دهیم تا بتوانید واقعاً خود را در بازی و فیلم غرق کنید. برای خرید موبایل نمایشگر LCD و AMOLED را می توانید استفاده کنید.

همچنین باید محافظت از صفحه نمایش را در دستگاه خود بررسی کنید. گوریلا 5 و 6 معمولاً در تلفن های هوشمند نسل کنونی مورد استفاده قرار می گیرند 

  • کیفیت دوربین

کیفیت دوربین دیگر عاملی است که باید به آن توجه نمود. برای بررسی این مورد باید به این موضوع توجه کنید که آیا کیفیت دوربین موضوع مهمی برایتان در خرید موبایل است و یا برایتان آن چنان اهمیتی ندارد. برای خرید موبایل باید به اندازه دوربین‌های اصلی، به کیفیت دوربین سلفی توجه شود. 

پیشنهاد میکنم بعد از خرید گوشی با کیفیت دوربین مد نظرتان حتما در نگهداری آن از وسایل جانبی استفاده کنید تا آسیبی به دوربین وارد نشود. از وسایل جانبی که برای نگهداری از دوربین گوشی مورد استفاده قرار میگیرد میتوان به گلس و محافظ دوربین گوشی اشاره کرد که از ضربه و آسیب به دوربین جلوگیری میکند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی نکات مهمی همچون رم گوشی، کیفیت دوربین و غیره در خرید موبایل پرداختیم. شما می توانید برای خرید موبایل مورد نظر خود با بهترین ویژگی ها به فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد