خرید و فروش دامنه چگونه است؟

دامنه دقیقا مانند هویت سایت شما می ماند. کاربری که هنوز وارد سایت شما نشده با دیدن دامنه تا حدودی به حوزه فعالیت سایت پی می برد. علاوه بر این، دامنه می تواند در سئو سایت نیز تاثیر گذار باشد. خرید دامنه اینترنتی باید با دقت و توجه زیاد انجام شود. ما قصد داریم در این مقاله به شما نکاتی درباره خرید دامنه اینترنتی و فروش آن بگوییم، پس با ما همراه باشید.

خرید دامنه اینترنتی ir

برای هر کشوری پسوند خاصی وجود دارد که به عنوان دامنه سطح بالای کد کشوری یا ccTLD نامیده می شود. ccTLD با دو حرف مشخص می شود که نشان دهنده نام آن کشور است. برای مثال .ir نشان دهنده دامنه های ایرانی است.


خرید دامنه اینترنتی جهانی

دامنه سطح بالا همان پسوندی که بعد از آخرین نقطه یا دات می آید، مثلا .com شاید دیده باشید که بیشتر سایت ها در دنیای وب با پسوند .com هستند. .com مخفف commercial است و هر سایتی که از این دامنه بین المللی استفاده نماید یعنی محتوای تجاری دارد.

نحوه خرید دامنه اینترنتی به چه صورت است؟

قبل از خرید دامنه با دقت و وسواس به نام آن فکر کنید. هرچه نام دامین کوتاه تر باشد بهتر است چون به خاطر سپردن آن برای کاربران راحت تر می شود. سعی کنید از نامی استفاده کنید که با کسب و کار شما در ارتباط باشد، به عنوان مثال سایت نان کارش خرید و فروش دامنه است و با نام آنها سروکار دارد. از نام های طولانی و عجیب و غریب بپرهیزید.


تاثیر نام در خرید و فروش دامنه

برای پا گذاشتن به کسب و کار آنلاین در مرحله اول باید یک نام دامین عالی برای سایت خود انتخاب و سپس اقدام به خرید آن کنید. اگر وب سایت شما یک خانه باشد، دامین آن مثل آدرس آن خانه است. بعد از خرید دامنه اینترنتی، نوبت به ثبت آن می شود، یعنی مدتی باید این دامنه ثبت شود. پس از آنکه این دامین به نام شما ثبت شد، امکان استفاده از قابلیت های آن فقط برای شما وجود دارد.


خرید دامنه اینترنتی به چه صورت است؟

سایت نام برای کاربرانش این قابلیت را فراهم کرده است که هر کس که قصد فروش دامنه را داشت بتواند به صورت رایگان نام دامنه و قیمت را در سایت بگذارد. کاربری هم که قصد خرید دامنه اینترنتی را دارد می تواند از بین این دامین ها یکی را انتخاب کند. سیستم سایت نام به صورت مزایده است، یعنی هرکس که قیمت بالاتری را برای دامین ها پیشنهاد داد، دامنه به او فروخته خواهد شد. 


اگر شما هم میخواهید از طریق اینترنت درآمد بالا کسب کنید باید در مرحله اول به فکر نام یک دامین عالی باشید. می توانید برای مزایده، خرید و فروش دامنه به سایت نام مراجعه کنید. 

درباره پودر سنگ فله ای چه می دانید؟


پودر سنگ را چگونه تولید می کنند؟

پودر سنگ را به دو صورت طبیعی و صنعتی می توان تولید کرد. در روش صنعتی با کمک دستگاه های پیشرفته سنگ های بزرگ را برش می دهند، آنها را می کوبند تا بالاخره به پودر سنگ تبدیل شود. در روش طبیعی هم آرد سنگ، از رسوب و فرسایش طبیعی سنگ ها و یخبندان ها و حرکت لایه های زمین روی یکدیگر به وجود می آید. وقتی به مرور زمان آب به داخل یخبندان ها و سنگ های طبیعی رسوخ می کند آنها به پودر تبدیل می شوند. وقتی لایه های زمین روی یکدیگر حرکت کنند سنگ ها ساییده می شوند و آرد سنگ تولید می شود. در این مقاله می خواهیم درباره پودر سنگ فله ای  صحبت  کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین آرد سنگ های کشور

در بازار پودر سازی و مصالح ایران انواع مختلفی از خاک سنگ وجود دارد. اگر شما در حوزه ساختمان سازی یا صنعتی فعال هستید می توانید به راحتی بهترین جنس های پودر سنگ را پیدا کنید. بهترین خاک سنگ های ایران عبارتند از:


  • پودر سنگ قم

  • پودر خاک سنگ سبزوار

  • پودر سنگ سوپر


پودر سنگ فله چیست؟

آرد سنگ در نوع صنعتی به دو صورت فله ای فروخته می شود. صاحبان کسب و کار از پودر سنگ فله استفاده میکنند تا هزینه تامین مواد اولیه کسب و کارشان کاهش بیابد. شرکت پودرسازان آرد سنگ را در سه نوع ساختمانی، مل و جوشقان ممتاز تولید و به بازار عرضه می کند.


پودر سنگ فله ای را چگونه بخریم؟

برای خرید پودر سنگ فله ای باید مقدار و قیمت آن را مشخص کنید. معمولا آرد سنگ در کیسه های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی به فروش می رسد اما این بستگی به میزان مصرف شما دارد.شما می توانید چند تن پودر سنگ خریداری کنید. شرکت های زیادی در زمینه خرید پودر سنگ فعالیت می کنند. قیمت های این شرکت ها یا فروشندگان بسیار متفاوت است.

قیمت پودر سنگ فله ای

 قیمت این خاک سنگ ها به عواملی مانند درجه آرد سنگ ها، نوع سنگی که منشأ تولید پودر است و غیره بستگی دارد. قیمت یک کیسه ۲۰ کیلویی خاک سنگ از ۱۶۰۰ تومان شروع می شود و بسته به عواملی که ذکر کردیم قیمت بالاتر می رود. می توان گفت  قیمت یک کیسه ۲۵ کیلویی از خاک سنگ حدود 3000 تومان است


ویژگی های پودر سنگ چیست؟

o ضریب یکنواختی آن ۱۳.۸ و زاویه اصطکاکی داخلی ۴۱۰ درجه است. به همین خاطر است که از این ماده برای سازه های خاکی به عنوان ماده پر کننده استفاده می کنند.

o پودر سنگ نسبت به ماسه ضریب اصطکاکی بیشتری دارد و برای ساخت بتن بهتر است چون بتن باید قابلیت مقاومتی زیادی داشته باشد.

o مقدار رطوبت آن حدود ۹٪ است.

o پودر سنگ نسبت به بقیه مواد ساختمانی ارزان تر است و این هزینه های کار را کم می کند.

o ضریب نفوذپذیری این ماده ۰۰۲۴/۰ سانتی متر در ثانیه است که این عدد نشان دهنده این موضوع است که این متریال ساختمانی زهکشی مناسبی دارد.

o این ماده به طور طبیعی چسبندگی زیادی دارد و به راحتی می توان از آن خمیر و پلاستیک درست کرد. 

حرف آخر

شما می توانید از شرکت پودر سازان ، پودر سنگ فله ای را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09128181 تماس بگیرید.


روش های مدرن عمل بینی

آمار جالبی درباره تاثیر بینی بر زیبایی چهره وجود دارد. بینی تقریبا سهمی 15 درصدی در زیبایی چهره دارد. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که چشم ها و خط لب بیشترین نقش را در زیبایی صورت دارند و بعد از آنها بینی با ۱۵٪ بیشترین تاثیر را در زیبایی دارد. اما سهم بینی در جذابیت صورت بسیار متفاوت است و در عمل بیشتر از این آمار و ارقام هاست. همان طور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و یعنی تناسب تمام اعضای صورت را می تواند تنظیم کند. به همین دلیل است که اگر کسی چشمان، گونه ها و خط لب قشنگی داشته باشد اما بینی اش بزرگ باشد چندان زیبا به نظر نمی آید. در این مقاله می خواهیم تکینک های جدید عمل بینی را شرح دهیم.

جدیدترین روش های عمل بینی

جدیدترین و مدرن ترین تکنیک های عمل بینی

عمل بینی مجازی

بیشترین چیزی که بیماران را نگران می کند این است که نمی دانند نتیجه یعد از عمل چه خواهد شد؟ آیا به بینی دلخواه خود می رسند؟ خب باید بگوییم که علم پزشکی آنقدر پیشرفت کرده که شما قبل از عمل می توانید نتیجه جراحی بینی خود را ببینید. این تکنیک به تکینک عمل بینی مجازی مشهور است.

در روش عمل بینی مجازی عکس های سه بعدی از بینی گرفته می شود و سپس این عکس ها در جلسه مشاوره با پزشک بررسی می شوند. شما می توانید نتیجه نهایی بعد از عمل بینی را ببینید و حتی به پزشک خود نظر بدهید تا بینی تان به همان شکل و فرمی دربیاید که شما می خواهید.

قالب کنترلی

یکی دیگر از به روزترین شیوه های جراحی بینی استفاده از قالب کنترلی است. پزشک در این تکنیک، قالب کنترلی را روی بینی می گذارد به طوری که کاملا ثابت باشد، اگر شل بود یا تکان می خورد یعنی باید قسمت های اضافی، قوز و قوس های بینی برداشته بشود.


عمل بینی

عمل بینی با فیلر

این روش درواقع یکی از متدهای غیرجراحی است که به دلیل نداشتن خونریزی و درد زیاد بسیار محبوب شده است. در این متد، پزشک با استفاده از فیلر، قوز و قوس بینی را از بین می برد. نحوه انجام آن به این صورت است که در روز عمل، جراح کمی فیلر را آماده تزریق می کند و با استفاده از سوزن های مخصوص و تکنیک های موردنظر فیلر را در زیر پوست بینی تزریق می کند و از این طریق قوز بینی از بین می رود.

همان طور که گفتیم این روش خونریزی و درد زیادی ندارد و به همین خاطر برای کسانی که آستانه تحمل پایینی دارند بسیار تکنیک مناسبی می باشد.

روش پلاسما در عمل بینی

پلاسما جت جزو مدرن ترین روش ها و تکنیک های عمل بینی در جهان به شمار می رود. در این روش جراحی بینی، پزشک با استفاده از متد بسیار عالی بینی را فرم می دهد. پزشک با این تکنیک می تواند مشکلات فرم بینی را برطرف کند. یکی از مزیت های این روش بدون درد بودن آن است.

در ایران و باقی کشورهای جهان از تکنیک های عمل بینی مجازی و قالب کنترلی بسیار استقبال شده و کلینیک دکتر بیوتی نیز برای بالا بردن رضایت بیماران و بازدهی جراحی بینی از این روش های نوین استفاده می کند.

 جدیدترین تکنیک های عمل بینی

آیا رینوپلاستی با استفاده از لیزر تاثیر دارد؟

پاسخ منفی است. اگر در وبسایتی دیدید که ادعا می کنند جراحی بینی را با استفاده از لیزر انجام می دهند، بدانید که تمام این حرف ها برای تبلیغ است و به هیچ وجه واقعیت ندارد. البته از لیزر برای تراشیدن بخشی از پوست بینی استفاده می شود اما در حال حاضر از آن به عنوان یکی از تکنیک های عمل بینی استفاده نمی شود.

 

خرید رژ لب جامد

یکی از ابزارهای آرایشی که خانم ها در طول روز چندین مرتبه از آن استفاده می کنند رژ لب جامد است. به دلیل اینکه ماندگاری این محصول آرایشی کم است و خانم ها مجبور هستند در طول روز برای تمدید آرایش چندین مرتبه از این محصول استفاده کنند به ناچار باید خرید رژ لب جامد را از بین برندهای معتبر و محصولات با کیفیت انجام دهند تا به لب ها و سلامتی شان آسیب نرسد. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد رژ لب جامد آبرسان یکی از بهترین برندها اطلاعاتی ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

درباره رژ لب جامد

این ابزار آرایشی به دلیل اینکه به تعداد زیاد استفاده می شود اگر دارای کیفیت لازم و استاندارد نباشد می تواند به سلامت و لطافت لب هایتان آسیب وارد کند.

اما برعکس اگر خرید رژ لب جامد تان را از بین برندهای معتبر آرایشی انجام دهید می تواند باعث نرمی و درخشش لب هایتان شود.

معرفی رژ لب جامد مغذی

تمام رژ لب ها چه جامد باشد چه مایع دارای مواد اولیه یکسانی است. اما چیزی که تفاوت ایجاد می کند میزان ترکیب این مواد با یکدیگر است. مثلا اگر میزان چربی موجود در یک رژ لب زیاد باشد آن مدل رز لب چرب و مغذی است و اگر میزان چربی کم باشد رژ لب شما خشک و البته ماندگار است. اگر رژ لبی ماندگاری بالایی داشته باشد می تواند به دلیل پایین بودن چربی موجود در آن لب هایتان را بسیار خشک و پوسته پوسته کند.

در نتیجه اگر میزان موادی که با هم ترکیب می شوند استاندارد نباشد رژ لب به دست آمده می تواند خطرناک و  آسیب زننده باشد. در رژ لب های فیک و تقلبی، میزان موادی که با هم ترکیب میشوند استاندارد نیست و به همین دلیل است که برخی از رژ لب ها را می گوییم که سرب دار است. این میزان سربی که در رژلب وجود دارد می تواند لب هایتان را خشک و پوسته پوسته کند و سلامتی بدن شما را در معرض خطر قرار دهد.

اگر به این خشکی لب ها توجهی نکنید و از روش هایی استفاده نکنید تا برطرف شود می تواند باعث ایجاد حساسیت های شدید پوستی شود. به طوریکه با گاز زدن یک سیب و وارد کردن کوچکترین فشاری لب هایتان ترک های عمیق بخورد.

سرب موجود در رژ لب جامد را جدی بگیرید.

اگر بعد از استفاده از رژ لب جامد احساس سنگینی و چسبنده بودن لب ها را حس کردید بدانید که در خرید رژ لب جامد دقت لازم را به کار نبرده اید و محصولی که خریداری کردید فیک و تقلبی است.

همیشه سعی کنید در خرید رژ لب جامد به دنبال نمونه ای باشید که بتواند موجب سلامتی و لطافت لب هایتان شود. رژ لب جامد روبی سان دارای عسل در مواد اولیه اش است و میتواند لب های آسیب دیده شما را ترمیم و بازسازی کند.

در واقع شما با خرید رژ لب جامد از برند روبی سان هم سلامتی . لطافت لب هایتان را تضمین می کنید و هم زیبایی منحصر به فردی را به دست می آورید.


راهنمای خرید ریمل استخری

ریمل یکی از ابزارهای آرایشی است که خانم ها در آرایش های روزانه خود از آن قطعا استفاده می کنند. خانم ها ترجیح می دهند که در هر موقعیتی شیک و زیبا به نظر برسند. چه در مهمانی باشند چه در دانشگاه و باشگاه این ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند. نمونه ای از این محصول آرایشی، که در بالاترین میزان درخواست است خرید ریمل استخری است. 

در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چرا خرید ریمل استخری مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و ممکن است چه ضررهایی داشته باشد صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از ریمل استخری چیست؟

ریملها براساس نوع فرمولاسیون شدن آن به دو نوع بر پایه آب و ضدآب طراحی شدهاند.

خانمها نیاز دارند از ریملی استفاده کنند که زیبایی چشم هایشان در طول روز حفظ شود و بدون نگرانی از پخش شدن ریمل و ریزش خورده ریمل به زیر چشم به فعالیتهای روزانه خود مثل ورزش و استخر بپردازند.

در نتیجه ریمل های ضد آب را با عنوان ریمل استخری می شناسیم. به دلیل اینکه این ریمل در برابر آب و رطوبت ایستایی بالایی دارد و آرایش خانم ها را حفظ می کند خرید ریمل استخری بسیار باب شده است.

ریمل های ضدآب از میزان کم تری آب استفاده شده است و قسمت بیشتر آن را روغن تشکیل میدهد.

ریملهای ضد آب در تماس با آب، مثلا در شستشوی صورت یا استخر و تعرق پخش نمیشوند و زیر چشم را سیاه میکند. با توجه به ماندگاری بالاتر و اطمینان از پاک نشدن آرایش چشم، استفاده از ریملهای ضد آب در بین خانمها بسیار رواج پیدا کرده است. 

اما قبل از اینکه برای خرید ریمل استخری اقدام کنید بهتر است بدانید که هرچه ریمل سخت تر از روی مژه های شما پاک شود آن ریمل برای مژه های شما مضر تر است.

ریملهای بر پایه آب با آب گرم و صابون بهراحتی از روی مژه های شما شسته میشود. اما برای پاک کردن ریملهای ضد آب یا ریمل استخری باید از مواد آرایش پاک کن قوی تری استفاده شود. 

به احتمال زیاد با این مورد مواجه شده اید، زمانی که از ریمل استخری استفاده می کنید، با آرایش پاک کن های قوی هم این ریمل از روی مژه ها به راحتی پاک نمیشود و باید فشار بیشتری به مژه ها وارد کنید. این کار باعث ریزش موها و شکنندگی آنها میشود.

استفاده مداوم از ریملهای استخری باعث خشکی و نازک شدن تارهای مژه میشود. پس اگر به دنبال تقویت مژه چشم هایتان هستید استفاده از ریمل ضدآب را کمتر کنید.

آسیب هایی که با خرید ریمل استخری برای شما اتفاق می افتد

اگر شما هم یکی از علائم زیر را در هنگام استفاده از ریمل دارید توصیه میشود استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید تا آسیب بیشتری به چشمهای خود نزنید.

  • التهاب چشم و گل مژه زدن

  • سرازیر شدن اشک از چشم

  • قرمز شدن چشم، خارش و سوزش آن

  • حساسیت چشم به نور

زمانی که چشم به مواد تشکیل دهنده ریمل حساس باشد با هر پلک زدنی این مواد وارد اشک چشم میشود و نشانه های حساسیت به مواد، بروز پیدا میکند.

ریملهای استخری و ضد آب به نسبت ریمل های بر پایه آب به مژه ها آسیب بیشتری می زند.

استفاده مداوم از ریمل استخری باعث آسیب به چشم و مژه میشود. اما اگر برای مهمانی ها و استفاده محدود خرید ریمل استخری انجام می دهید می توانید آسیبی که به چشم هایتان وارد می شود را کمتر کنید.

 در خرید ریمل استخری عجله نکنید این وسیله آرایشی به دلیلی اینکه در مجاورت مستقیم با چشم است می تواند آسیب فراوانی ایجاد نماید.

برای خرید ریمل به دنبال اصالت و کیفیت باشید. برای ریمل استاندارد باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. و از چشم های زیبا و سالم لذت ببرید.