پنکک آرایشتان را مات می کند.

همه خانم ها آرایش کردن را دوست دارند و با آن لذت می برند و اعتماد به نفسشان افزایش پیدا می کند. این آرایش کردن حتی شده در زدن یک رژ لب باشد. حال در نظر بگیرید اگر یک آرایش کامل و حرفه ای را انجام دهید و از تمام لوازم آرایشی مانند پنکک ، کرم پودر، ریمل و رژ لب استفاده کنید چه حالی خواهید داشت. 

اما نکته بسیار مهم این است که اگر محصولات آرایشی را متناسب را پوستتان انتخاب نکنید بعد از آرایش روی صورتتان برق می افتد و این آرایشی که برایش کلی زحمت کشیده اید و برای آن وقت گذاشته اید شما را مصنوعی نشان می دهد. چاره کار چیست؟

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا نشان دهد چگونه آرایش صورتتان را طبیعی و زیبا نشان دهید. برای این کار به یک پنکک مناسب با پوستتان و یک براش پنکک نیاز خواهید داشت. 

تاثیر پنکک روی پوست شما چیست؟

تاثیر این محصول آرایشی به قدری بالاست که بیشتر خانم ها مخصوصا افرادی که پوست چرب دارند برای آرایش فقط از یک کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده می کنند و روی آن یک لایه پنکک می زنند. پنکک یک نوع پودر فشرده است که تثبیت آرایش، پوشاندن عیوب صورت مانند لکه های قهوه ای و فرورفتگی و ناهمواری های صورت و افزایش مدت ماندگاری آرایش را بر عهده دارد.

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از تاثیرات مهم پنکک، مات کردن و طبیعی جلوه دادن آرایش بیشتر صحبت کنیم.

این ابزار آرایشی به خاطر ماهیت پودر مانندش می تواند براقیت صورت را که در اثر آرایش کردن ایجاد شده از بین ببرد و با مات کردن آرایش آن را طبیعی جلوه دهد. اگر دنبال این هستید که آرایش طبیعی داشته باشید بهتر است از پنککی استفاده کنید که مناسب صورت تان باشد. هم از نظر رنگ هم جنس آن. 

خانم هایی که پوست چرب دارند حتی در مواقعی که آرایش روی صورت ندارند به دلیل وجود میزان زیادی چربی روی پوست، صورتشان برق می زند. این براقیت با آرایشی که می کنند بیشتر هم خواهد شد. اما استفاده از پنکک مانند آب روی آتش است. این ابزار آرایشی بیشتر مورد پسند خانم های پوست چرب است تا بتواند آرایش طبیعی را برایشان ایجاد نماید.

اگر پوستتان چرب است، پنککی که چربی نداشته باشد برای پوست تان مناسب است. بهترین پیشنهاد برای خرید پنکک، نوع آکوا است. پنکک آکوا بر پایه آب می باشد و می تواند چربی تولید شده پوستتان را در طول روز کنترل کند و با متعادل نگه داشتن چربی، مانع از بروز جوش و آکنه شود. استفاده از پنکک مناسب می تواند پوست شما را از جوش و آکنه های زیاد نجات دهد.

اگر پوست صورتتان خشک است همانند کرم پودر باید پنکک را نیز با کمی چربی انتخاب کنید تا به خوبی روی پوستتان بخوابد و پوسته پوسته نشود. البته پیشنهاد می کنیم که اگر پوست خشک دارید از پنکک استفاده نکنید اما اگر به خاطر تاثیر بسیار زیادی که پنکک روی آرایش می گذارد اصرار به استفاده از این ابزار آرایشی دارید بهتر است قبل از زدن پنکک کمی صورتتان را با کرم های مرطوب کننده چرب کنید و ماساژ دهید تا خشکی آن تا حدی برطرف شود سپس از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید.

در تولید پنکک میزان چربی و رطوبت آن کنترل می شود و بر اساس انواع مختلف پوست تولید می شود. پس هنگام خرید به نوع آن کمی دقت کنید که متناسب با پوست انتخاب شود تا تاثیر  بیشتری روی آرایشتان بگذارد.

برای اینکه آرایش طبیعی تری با پنکک داشته باشید باید در انتخاب رنگ آن هم کمی بیشتر دقت کنید.

برای انتخاب پنکک مناسب رنگ پوست، ابتدا بدانید که تنالیته پوست تان در چه طیف رنگی است، رنگ پوستتان سر است یا گرم؟

 سپس رنگ پنکک را در همان طیف انتخاب نمایید. اگر می خواهید با کمک پنکک پوستتان را کمی روشن کنید می توانید از نمونه ای که یکی دو درجه روشن تر از پوستتان است استفاده کنید. اگر تمایل دارید آرایش برنزه داشته باشید می توانید یک درجه تیره تر از پنکک معمولی خود کمک بگیرید. در غیر این صورت آرایش صورتتان کاملا مصنوعی خواهد شد.

برای خرید پنکک می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد