خرید کانسیلر جامد به چه خانم هایی پیشنهاد نمی شود؟

کانسیلر جامد یکی از بهترین و رایج ترین لوازم آرایشی است که مورد استقبال خانم های زیادی قرار گرفته است. کانسیلر جامد دارای دو نوع مدادی و استیکی است. اما یک سوال مهم این است که هنگام خرید کانسیلر جامد ما کدام یک از این دو نوع را انتخاب خواهیم کرد؟

در این مقاله در مورد خرید کانسیلر جامد نکاتی را مطرح می کنیم تا شاید هنگام خرید کانسیلر جامد کمی آگاه تر رفتار کنید. پس با روبی سان همراه باشید.

خرید کانسیلر جامد استیکی:

این نوع کانسیلر برای خانم هایی که دارای پوست چرب هستند، شاغلند و زمان زیادی را نمی توانند برای آرایش کردن اختصاص دهند بسیار مناسب است. دقت کنید که این نوع کانسیلر جامد دارای میزان بسیار پایین چربی است. تقریبا می توان گفت که بسیار خشک است. پس هنگام خرید کانسیلر جامد اگر شما دارای پوست خشکی هستید بهتر است استیکی آن را خریداری نکنید. 

خرید کانسیلر جامد

کانسیلر جامد استیکی را بهتر است ابتدا روی یک پد آرایشی بکشید سپس آن را به صورتتان بزنید . با این کار هم قدرت پوشانندگی و هم قدرت ماندگاری کانسیلر جامد را بالا می برید.

کانسیلر جامد استیکی در ظاهر دقیقا مانند رژ لب است یعنی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و سبک است. برای حمل نقل شما را دچار دردسر نمی کند.

در مورد کانسیلر جامد استیکی بهتر است بدانید که ماندگاری بسیار کمتری نسبت به مدادی دارد و شما باید در طول روز چند بار آرایش خود را تمدید کنید.

خرید کانسیلر جامد مدادی:

این نوع کانسیلر جامد در ظاهر مانند خط چشم است اما کمی قطورتر. این نوع کانسیلر جامد به نسبت استیکی نرم تر است و این نشان دهنده این است که میزان چربی که در این نوع ماده آرایشی وجود دارد بیشتر است. در نتیجه این می تواند برای انواع پوست مناسب باشد. 

نکته خیلی جالب در مورد کانسیلر جامد مدادی این است که شما می توانید آن را مستقیما روی پوست خود بکشید سپس با کمک پد آن را پخش کنید.

این حالت مدادی بودن کانسیلر جامد زمانی که در مجاورت گرما قرار می گیرد خراب نمی شود و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید کانسیلر جامد

نکته ای که در مورد کانسیلر جامد مدادی وجود دارد این است که با این که ماندگاری این ابزار آرایشی زیاد است اما قدرت کاور زیادی نسبت به استیکی ندارد. برای افزایش تاثیر گذاری آن بهتر است بعد از آرایش و در مرحله آخر از پنکک استفاده کنید.

کانسیلر جامد فرقی نمی کنید استیکی یا مدادی، سبک است و برای آرایش روزانه گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. کانسیلر و بقیه لوازم آرایشی روی پوست لایه ضخیمی ایجاد می کند و پوست نمی تواند هوا بخورد. 

در مورد کانسیلر جامد این لایه بسیار سبک است و به پوستتان آسیب نمی زند. 

در خرید کانسیلر جامد سعی کنید حتما به سراغ برندهای معتبر آرایشی بروید. کانسیلر مستقیما روی پوست شما قرار می گیرد و اگر کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد علاوه بر اینکه نمی تواند لکه های صورت را کاور کند بلکه خود آن هم زمینه ساز بروز لکه های جدید روی پوست می شود.

یکی از بهترین برندهای آرایشی روبی سان است که شما می توانید با ضمانت اصالت کالا و با قیمت مناسب کانسیلر جامدی تهیه کنید که علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز برای پوستتان به ارمغان بیاورد. چرا که کانسیلر روبی سان دارای ویتامین های مورد نیاز پوست است و باعث کلاژن سازی و جوان سازی پوست شما حین آرایش می شود.

 در نتیجه هزینه ای که شما برای خرید کانسیلر جامد انجام می دهید، هزینه ای است برای زیبایی و سلامتی پوستتان. پس نگران طراوت و سلامت پوستتان نباشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد