هزینه هایفوتراپی در سال 1400

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینههای درمانی آن است.با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیکها و هزینههای متفاوت آنها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی میشود.یکی از مسائلی که متقاضیان زیبایی‌جو برای دریافت خدمات HIFU خود نگران آن هستند، هزینه هایفوتراپی است. البته در حال حاضر در کلان‌شهر تهران هزینه هایفوتراپی با توجه به متغیرهای زیادی ممکن متغیر باشد. در این مقاله سعی شده با بررسی موضوع هزینه هایقوتراپی  شما را در تصمیمگیری هر چه بهتر یاری نماییم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا High Intensity Focused Ultrasound روشی غیرتهاجمی با کاربردهای جوانسازی و رفع چینو چروک پوستی است. در این روش، دستگاه با ارسال امواج اولتراسوند در نقاط موردنظر با عمق دلخواه، به بهبود عارضههای پوستی کمک میکند. در این تکنیک، نیازی به بیهوشی و یا حتی استفاده از کرمهای موضعی بیحسی بخاطر درد خفیف آن نیست.

هزینه هایفوتراپی در سال 1400

مزیت های هایفوتراپی

  • جایگزین جراحی های زیبایی و عدم وجود کبودی

  • بدون نیاز به بستری شدن فرد و بصورت سرپایی

  • نتایج بسیار ماندگار و بدون عوارض

  • قابلیت بالا در بهبود عارضه های پوستی

سودمندی هزینه هایفوتراپی 

مسلما هایفو یک روش درمانی موثر و مفید برای جوان سازی و لیفت پوست شماست. این روش غیر تهاجمی محسوب گردیده و اثرات جانبی جزئی به همراه دارد. در طرف مقابل شما می‌توانید تا دو سال یا بیشتر اثرات هایفوتراپی را بر صورت خود مشاهده نمایید.

جز آن از نظر هزینه و ریسک نیز هایفو مزیت‌های آشکار نسبت به جراحی دارد. در هایفو درد کمی را متحمل خواهید شد و خطر بیهوشی یا تغییرات برگشت‌ناپذیر هم منتفی است.

هزینه هایفوتراپی در سال 1400

هزینه هایفوتراپی 

همانطور که گفته شد هایفوتراپی روشی است برای جوانسازی پوست که هزینه آن به چند عامل مانند پزشک، شهر محل سکونت، کلینیک مدنظر و ... بستگی دارد. هایفو (HIFU) مخفف عبارت «High Intensity Focused Ultrasound»  که به معنی «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. لازم به ذکر است که هایفوتراپی استفاده های متعددی دارد و به همین دلیل بسته به محل استفاده ممکن است قیمت ها متفاوت باشد.

هزینه هایفوتراپی در کشور ما ایران بر اصول و قواعد خاصی نیست، برای مثال هزینه هایفوتراپی در تهران حدودا 2 میلیون تا 3 میلیون است که این قیمت نسبت به سایر شهر های کشور بالاتر است ولی از طرفی ممکن است کیفیت هایفوتراپی در تهران را نداشته باشد.

نکاتی مهم در مورد هایفوتراپی و هزینه آن 

متاسفانه با پیشرفت علم و تکنولوژی و علاقه مند شدن مردم به روش های درمانی و تخصصی زیبا سازی، افرادی برای سودجویی و کلاهبرداری دست به تاسیس شرکت ها و کلینیک هایی می‌زنند که کارهایی از قبیل هایفوتراپی، لیزر موهای زائد، بوتاکس و ... می‌زنند در صورتی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند پس حتما مراقب باشید و در انتخاب کلینیک درمانی خود دقت کنید.

توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن مطالب بالا می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که ممکن است کلینیک های درمانی و شرکت هایی باشند که با گرفتن مبلغ کمتر و هزینه هایفوتراپی بسیار پایین تر این کار را انجام می‌دهند ولی هیچ تخصصی هم در این کار ندارند.

هزینه هایفوتراپی در سال 1400

جمع بندی

قطعا اگر تا کنون هیچ اطلاعاتی راجع به هایفوتراپی نداشته اید، بعد از خواندن این مقاله با دیدی دیگر نسبت به این علم پزشکی نگاه خواهید کرد. بعد از چک کردن اطلاعت مهم در مورد پزشک و کلینیک و همچنین پرسوجو های فراوان با یک انتخاب خوب و عاقلانه به سمت آن خواهید رفت. ما در کلینیک زیبایی آنیل مقالات جامع تری راجع به اینجور موضوعات برای شما آماده کرده ایم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد