خرید موبایل اقساطی چه شرایطی دارد؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، افراد بسیاری خرید موبایل اقساطی را برای رسیدن به یک گوشی هوشمند پرچمدار و با کیفیت انتخاب می کنند. در زمان خرید گوشی قسطی باید به نکات ساده و در عین حال حیاتی توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی بهینه از نظر قیمت داشته باشید.

سابقه مرکز فروش

از مهمترین معیارهایی که باید در زمان خرید موبایل اقساطی به آن توجه داشته باشید، سابقه فروشگاه ارائه گوشی قسطی است. طبیعتا هر چه قدمت فروشگاه مورد نظر بیشتر باشد، افراد با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید موبایل اقساطی مراجعه می کنند.

ضمانت اصالت کالا در خرید موبایل اقساطی

یکی دیگر از معیارهایی که در خرید گوشی قسطی تعیین کننده است، ضمانت و گارانتی موبایل اقساطی است. گارانتی گوشی قسطی باید کاملا معتبر و مطمئن باشد تا در صورت وجود مشکل بتوان آن را برطرف نمود.

خدمات پس از فروش گوشی قسطی

از مواردی که در زمان خرید موبایل اقساطی باید به آن توجه کنید، نوع خدمات پس از فروش گوشی قسطی است. بهتر است نوع و نحوه خدمات پس از فروش را پس از خرید، در نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل و یا موارد دیگر بتوانید به محل مورد نظ مراجعه کنید.

نحوه پرداخت اقساط

از مهمترین معیارهایی که در خرید گوشی قسطی وجود دارد، نحوه پرداخت اقساط می باشد. معمولا پرداخت اقساط هنگام خرید موبایل اقساطی به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت است. طبیعتا مبلغ اقساط در روش بلند مدت کمتر خواهد بود و مدت پرداخت آن بیشتر که انتخاب هر یک از این روش ها بر عهده خودتان با توجه به توان مالی است.

مبلغ پیش پرداخت و میزان سود

میزان مبلغ پیش پرداخت و مقدار سودی که در خرید گوشی قسطی در نشر گرفته می شود، در خرید موبایل اقساطی تاثیر به سزایی دارد. باید در نظر داشته باشید که مبلغ پیش پرداخت خرید موبایل اقساطی به نوع گوشی، شرایط موجود و عوامل دیگر بستگی دارد. میزان سود خرید گوشی قسطی که توسط فروشنده تعیین می شود نیز به نحوه پرداخت اقساط (بلند مدت و کوتاه مدت) توسط شما بستگی دارد.

کلام آخر

خرید موبایل اقساطی، یکی از بهترین روش هایی است که شما با استفاده از آن می توانید با پرداخت مبلغ کم و پرداخت مابقی مبلغ به صورت قسطی صاحب یک گوشی هوشمند با کیفیت و پرچمدار شوید.ما در این مقاله به نکات مهمی که در زمان خرید گوشی قسطی باید به آنها توجه داشته و بر اساس آن خرید خود را انجما دهید، پرداختیم تا اگر قصد تهیه موبایل اقساطی را دارید با اطلاعات بیشتری خرید خود را انجام دهید.

مجموعه لوتوس لپ تاپ یکی از معتبرترین فروشگاه های موجود در زمینه عرضه انواع لوازم الکترونیکی می باشد و شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه برای خرید موبایل اقساطی با بهترین شرایط موجود اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد