اگر قصد خرید لپ تاپ داشته باشید احتمالا بسیاری برای خرید به شما توصیه می‌کنند تا از نمایندگی ایسوس یا نمایندگی لنوو دیدن کنید. دلیل این امر محبوبیت این برندها میان کاربران، و نیز تنوع بالای لپ تاپ‌های این برند‌ها است. این محبوبیت اتفاقی نیست زیرا هر دو این برند‌ها از گذشته نشان داده‌اند که از ویژگی‌های جالبی برخوردارند که موجب گشته‌اند که برا مقاصد کاربردی زیادی مناسب باشند.

شرایط بازار پیش از ورود نمایندگی ایسوس و لنوو 

زمانی که لپ تاپ برای نخستین بار وارد بازار ایران شد برندهای نامبرده مطرح نبودند. نمایندگی لنوو وجود نداشت و نمایندگی ایسوس بیشتر به فروش بردهای سخت‌افزاری مانند مین‌برد یا کارت گرافیک و نیز لوازم جانبی می‌پرداخت. در آن زمان بیشتر برای لپ‌ تاپ برندهایی مانند دل یا توشیبا مطرح بودند که نمایندگی‌ای نیز در ایران به شکل رسمی نداشتند. این امر نیز خود دلایل گوناگونی داشت که از حوصله‌ی این بادداشت بیرون است.

آیا مراجعه به نمایندگی‌ های لنوو یا ایسوس مفید است؟

اما با ورود و مطرح شدن برندهایی از چین که روابط تجاری خوبی با کشور ما داشتند، امکان اخذ نمایندگی ایسوس یا نمایندگی لنوو نیز برای ایرانیان فراهم شد. در نمایندگی این دو برند می‌توانید به جز لپ تاپ‌های روز با بهترین مشخصات فنی، از دیگر محصولات آنان نیز دیدن کنید و از مشاوره با فروشندگان و کارشناسان مشغول در این مراکز نیز بهره‌مند گردید. در نمایندگی لنوو علاوه بر لپ تاپ محصولاتی مانند تبلت نیز موجود است که میان کاربران به نسبت محبوب و پرطرفدار است. نمایندگی لنوو امکان عرضه‌ی گوشی‌های موبایل این برند را نیز دارد، هرچند که کمتر نسبت به این کار مبادرت می‌ورزد.

نمایندگی ایسوس

اما از سوی دیگر در نمایندگی ایسوس می‌توانید از طیف وسیعی از محصولات بازدید و با خیال راحت از کیفیت و کاربرد بهینه‌ی آن از محصولات این برند مطرح بین‌المللی نسبت به بررسی و انتخاب محصولات مناسب برای خود اقدام نمایید. نمایندگی ایسوس جز لپ تاپ‌های قدرتمند خود و نیز گجت‌هایی مثل تبلت، مین‌بردها و دیگر بردهای پردازشی فوق‌العاده‌ای را عرضه می‌کنند که با وجود کمتر شدن تقاضا برا سیستم‌های رومیزی، همچنان برای کاربردهای تخصصی یا گیمینگ بسیار جذاب می‌نمایانند. نمایندگی ایسوس طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند کی‌برد، موس، هدفون و هندزفری و مواردی اینچنینی را هم برای فروش به مخاطبان خود آماده دارد که از بهترین گزینه‌های موجود در میان سایر همتایان خود هستند.

خرید لپ تاپ از نمایندگی ایسوس یا لنوو

به مسأله‌ی اصلی یادداشت برگردیم. برای خرید لپ تاپ بهتر است به نمایندگی ایسوس مراجعه کنیم یا نمایندگی لنوو گزینه‌های بهتری را در اختیار ما می‌گذارد؟ اگر بازار لپ تاپ را در طی سال‌های گذشته به شکل متناوب دنبال کرده باشید می‌دانید که معمولا برخی نام‌ها در زمینه‌های خاصی به شکلی ویژه مطرح هستند. البته تمامی این برندها نیز محصولات متنوعی را ارائه می‌نمایند که هر یک مختصات خاص خود را دارند. 

نمایندگی لنوو

بنابراین پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس یا نمایندگی لنوو بهتر است چرخی در اینترنت بزنید و از یادداشت‌ها و مقاله‌هایی که کارشناسان بررسی بازار و نقدهایی که آنان درباره‌ی لپ تاپ‌های در بازار نوشته‌اند باخبر شوید. در گام بعدی مراجعه به هر دو این نمایندگی‌ها نمی‌تواند ایده‌ی بدی باشد. در نمایندگی ایسوس می‌توانید از نزدیک با لپ‌تاپ‌های این برند که به مشخصات فنی سطح بالا مشهور هستند را از نزدیک ببینید و از مشاوران بخواهید که بهترین لپ تاپ مناسب نیازهای شما را معرفی نمایند. این مزیت در نمایندگی لنوو نیز فراهم است. لپ تاپ‌های لنوو به دوام بالا و قیمت‌های اقتصادی مشهور هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد