خرید کرکره برقی می تواند در پیشرفت کسب و کارهایی مانند کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و اماکن این چنینی، می تواند تا حد زیادی تاثیرگذار باشد. طی افزایش قیمت ارز و گرانی در پی آن، قدرت خرید بسیاری از مصرف‌کنندگان کاهش داشته است و همه سعی در کم کردن هر چه بیشتر هزینه‌های خود دارند. به همین علت، قیمت کرکره برقی از مهم‌ترین مسائل مطرح برای متقاضیان خریداری و نصب این تجهیزات است.

قیمت کرکره برقی

 البته عوامل بسیار زیادی در مشخص کردن قیمت موتور مناسب کرکره برقی موثرند. به عنوان نمونه،موتور مناسب کرکره برقی، نوع تیغه، نوع جنس و متریال بکار رفته شده و موارد دیگر، همه این ها در تخمین قیمت نهایی نقش بسیار مهمی دارند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

از جمله مواردی که در تعیین قیمت مهم می باشند، عبارت است از:

موتور مناسب کرکره برقی

همانطور که انتخاب نوع تیغه در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار است، یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت کرکره برقی، موتور آن می باشد که باید بر اساس مواردی نظیر: ابعاد و مساحت محل، میزان تردد و غیره، انتخاب شود.

3 نوع موتور به طور کلی در کرکره های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. موتور توبولار (tubular)، ساید (side) و سنترال (central) این موارد می باشند. البته ناگفته نماند که قیمت موتور مناسب کرکره برقی در این 3 مورد کاملا با همدیگر متفاوت می باشد. به عنوان نمونه، از موتور توبولار به دلیل توان پایینی که دارد، در محل هایی با ابعاد کم استفاده میشود. در مقابل موتور ساید به خاطر قدرت بیشتری که دارد، می تواند در مکان های بزرگتری مانند فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین، قیمت موتور مناسب کرکره برقی ساید از مدل توبلار، بیشتر میباشد.

موتور مناسب کرکره برقی

تیغه مورد استفاده شده

معمولا نوع تیغه استفاده شده در کرکره برقی با قیمت مناسب، همان نام کرکره می باشد. ار انواع تیغه های موجود میتواند به موارد زیر اشاره نمود:

تیغه های گالوانیزه.

شفاف یا همان پلی کربنات.

آلومینیومی.

پانچ دار.

رول گیتر.

و موارد دیگر.

هر کدام از این ها در قیمت متفاوت می باشند و برای هدفی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. تیغه های شفاف به دلیل مواد بکار رفته در آن، دارای استحکام بسیار بالایی می باشند و برای مکان هایی نظیر بانک ها و به طور کلی، مکان هایی که احتیاج به امنیت بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کرکره برقی با توجه به موارد فوق تعیین می‌شود. یکی دیگر از عواملی که تا حد زیادی در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار است، شرکتی می باشد که از آن اینگونه خدمات دریافت می شود. بهترین شرکت باید دارای پشتیبانی 24 ساعته، خدمات پس از فروش، سابقه درخشان و موارد این چنینی باشد.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده درباره قیمت کرکره برقی و اجزای آن مانند قیمت موتور مناسب کرکره برقی و یا تیغه های آن، شرکت متین هوشمند با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی، تعمیر و تولید انواع دربهای اتوماتیک و سایبان برقی، می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را به متقاضیان ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد