از عمل بینی به روش بسته چه می دانید؟

عمل بینی می تواند به صورت بسته یا باز انجام شود. در طی یک عمل بینی به روش بسته  ، برش ها در داخل بینی بیمار پنهان می شوند. جراحی زیبایی بینی بسته شامل تغییرات و اصلاحاتی است که در داخل سوراخ های بینی انجام می شود. بنابراین آثار جراحی و جای زخم در بیرون بینی دیده نمی شود.

عمل بینی به روش بسته یا باز؟ کدام بهتر است؟

جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی بینی بسته متفاوت است ، اما یکی از آنها برتر نیست. در واقع تنها پزشک بعد از معاینات لازم می تواند تشخیص دهد کدام روش برای جراحی داوطلب مناسب تر است.

در جراحی زیبایی بینی، بینی هیچ دو بیماری با یکدیگر یکسان نیست. با در نظر گرفتن شرایط هر داوطلب و با مشاهده دقیق عکس های گرفته شده از بینی هر شخص می توان نتیجه گرفت چه تغییراتی باید در بینی شخص اعمال شود و برای این تغییرات باید چه روشی به کار بسته شود.

در جلسات مشاوره پیش از عمل بینی، جراح با داوطلب برداشت های خود را در میان می گذارد و اجازه می دهد خود داوطلب نظرات خود را درباره روشی که قرار است در جراحی به کار بسته شود بیان کند. ممکن است تغییرات لازم در حد کمی باشد و داوطلب ترجیح دهد با عمل بینی به روش بسته جراحی شود.

مزیت عمل بینی به روش بسته چیست؟

مزیت هایی که برای عمل بینی به روش بسته می توان شمرد اولا این است که این روش دشواری کمتری دارد و در زمان کوتاه تری به انجام می رسد. به همین دلیل برای مواردی که به تغییرات سطحی تری نیاز دارند روش بهینه تری است. همچنین عوارض این روش نیز خفیف تر است و در مدت کوتاه تری بهبود می یابد.

بهترین جراح بینی تهران چه کسی است؟

جراحی بینی عملی است که مهارت جراح در نتیجه آن تاثیر مستقیم دارد و تفاوت نتیجه کار یک جراح متخصص خبره با یک جراح معمولی بسیار زیاد است. اگر در تهران زندگی می کنید احتمالا می دانید شناختن بهترین جراح بینی تهران کار سختی است. زیرا جراحان بسیاری در تهران مشغول به کار هستند و هر یک تخصص های مختلفی دارند.

اگر بخواهید بهترین جراح بینی تهران را پیدا کنید باید ابتدا معیار و انتظار خود را از جراحی بینی مشخص کنید. مثلا بینی گوشتی دارید و می خواهید مدل طبیعی عمل کنید یا مدل فانتزی را دوست دارید. هر کدام از جراحان تخصص خاصی دارند و بهترین جراح بینی تهران برای شما شاید برای شخص دیگر متفاوت باشد.

بعد از مشخص شدن انتظارتان از عمل بینی، باید سوابق جراحان مورد نظر را بررسی کرده و با پرسیدن از افراد با تجربه متوجه شوید کدام یک شایستگی بیشتری دارد. با این روش می توانید بهترین جراح بینی تهران را پیدا کنید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی یک کلینیک تخصصی جراحی زیبایی است که تعدادی از بهترین جراحان بینی تهران را در اختیار دارد. هر مدلی که مدنظر داشته باشید می توانید در کلینیک دکتر تهران بیوتی توسط جراحان ماهر و باتجربه جراحی کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد