معجزه ای به نام رپورتاژ آگهی

به اعتقاد عده کثیری رپورتاژ آگهی به این علت که تابلوی "من یک تبلیغ هستم و قصد دارم چیزی را به شما بفروشم" را در دست ندارد، یکی از ابزارآلات موثر درزمینهٔ تبلیغات به شمار می‌رود.

امروزه نسخه جدیدی از تبلیغات در سطح وبلاگ های مختلف در حال اجرا است. در حالی که همه وبلاگ ها تبلیغاتی نیستند، بازاریاب های حرفه ای می‌توانند با نوشتن پست های وبلاگی ضمن آموزش یک مطلب معین، ذهن خواننده را به سمت خرید یک محصول یا بهره مندی از خدمات یک شرکت سوق دهند و این قدرت سبک جدیدی تبلیغات است. در ادامه قصد داریم با شما درباره مزیت های رپورتاژ خبری صحبت کنیم.

1-   رپورتاژ آگهی تریبونی برای معرفی شما

همان ‌طور که گفته شد این سبک خاص از تبلیغات همچون یک دوست با شما صحبت می‌کند. مثلاً یک کرم جوان کننده پوست را در نظر بگیرید. یک رپورتاژ آگهی درست، بر خرید این محصول اصرار نمی‌ورزد بلکه در قالب یک مقاله، اطلاعات مفیدی درباره علت جوانی پوست و چگونگی پروسه پیری به شما انتقال می‌دهد. مقاله ای با سبک نوشتاری جذاب، ذهن شما را به سمت خرید محصول مورد نظر سوق می‌دهد. البته چگونگی اثرگذاری این مقاله به مقدار چشمگیری تابع جذابیت متن نوشته شده، می‌باشد.



2-   رپورتاژ آگهی ابزاری برای دیده شدن بیشتر

چون رپورتاژ آگهی صرفاً بر خرید یک محصول اصرار ندارد، بلکه مقاله جامعی است درباره کلیه موضوعات حول محصول، امکان دیده شدن آن بسیار زیاد است. بنابراین، در رپورتاژ خبری افراد بیشتری می‌توانند به مقاله شما دسترسی پیدا کنند. در این حین، مسئله مهم، جذابیت متن است. متنی که خواننده را تا انتهای مقاله با خود همراه سازد. یک متن جذاب عموماً هم ‌ارز با احتمال خرید بیشتر است. تیم ایران رپورتاژ با سالها تجربه در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

3-   رپورتاژ آگهی راهی برای پروموت شدن

اگر مبنای محتوای بارگذاری شده در وب سایت ها، مقاله های معتبر ایرانی و خارجی باشد و شما این منابع را ذکر کنید؛ امکان اعتماد مخاطب نسبت به شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. در واقع، محتویات علمی موجود در مقاله شما، برای شما اعتبار می‌سازد. در واقع عمده ترین هدف رپورتاژ خبری، اعتبار دادن به برند شماست. اعتباری که از طریق اعتماد مخاطب حاصل می‌شود. اعتمادی که از تسلط کامل بر اصول نوشتن یک رپورتاژ خبری مفید به دست می‌آید.

4-   رپورتاژ آگهی سبک نوینی از تبلیغات با حداقل هزینه ممکن

مسئله هزینه برای تبلیغات بخصوص در کسب و کارهای کوچک بسیار مسئله مهمی است. آیا تاکنون درباره هزینه های مربوط به تبلیغات به صورت جدی فکر کرده اید؟ تبلیغات در قالب های مختلفی همچون بنر، آگهی های بازرگانی تلویزیونی، اینفلونسرهای فضاهای مجازی مختلف همچون اینستاگرام و...بسیار هزینه بردار است. شما با هزینه در رپورتاژ خبری در واقع حداقل هزینه ممکن را برای تبلیغات، پرداخت می‌کنید. تبلیغاتی که حتی قدرت اثرگذاری بیشتری به مراتب می‌تواند داشته باشد.

5-   رپورتاژ آگهی تبلیغی با عمر حضرت نوح (ع)

مقاله ای که توسط تیم نگار شما نوشته شده و در سایت بارگذاری می‌شود، درواقع برای همیشه می‌تواند در فضای مجازی مربوطه باقی بماند تا زمانی که شما بسته به دلایل مختلف، اقدام به پاک کردن آن کنید. به عبارت بهتر، شما حداقل هزینه ممکن را برای تبلیغاتی که می‌توانید دائماً از آن استفاده کنید، صرف کرده اید.

 

در ادامه لازم است با شما درباره یکی از مهم ترین مزیت های رپورتاژ آگهی یعنی "سئو سایت" صحبت کنیم. اثرگذاری رپورتاژ خبری در سئو سایت تا حد زیادی به قدرت و دانش سئو تیم نویسنده شما بستگی دارد. قدرت در انتخاب کلمات کلیدی مناسب و تعداد دفعات تکرار درست، اصلی ترین نقش را در این قسمت ایفا می‌کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد