ویژگی های سایت میزبان رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی، ترکیبی از تبلیغات و مقاله است. برخلاف تبلیغات عادی، که صرفاً با بزرگنمایی و اغراق بیش از اندازه، به جلب توجه مخاطبان برای خرید محصولات یک برند می‌پردازد، رپورتاژ آگهی با محتوایی جذاب و مقاله ای عادلانه که ترکیبی از ویژگی های خوب و بد آن محصول است، در مخاطب رغبت ایجاد می‌کند. رغبتی برای بیشتر دانستن. دانستنی که می‌تواند منجر به خرید آگاهانه محصول مذکور شود.


انواع رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می‌شود نامگذاری می‌شود. برخی از مشهورترین انواع رپورتاژ آگهی عبارت اند از: رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ آگهی اینترنتی) ، رپورتاژ آگهی ویژه روزنامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع نگارش محتوا و ارائه موضوع در هریک از این رسانه ها متفاوت بوده و باید اصول کلی آن به درستی رعایت شود. تیم ایران رپورتاژ با سالها تجربه در زمینه تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


ویژگی های سایت میزبان رپورتاژ آگهی

قدم اول برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پذیرنده بررسی دامین آتوریتی (DA) سایت مورد نظر است. این ویژگی عددی است بین صفر تا صد که هرچه این عدد نزدیک به صد باشد، به این معناست که سایت مورد نظر از دامین آتوریتی بالاتر و به طبع آن از اعتبار بالاتری برخوردار است. بررسی DA سایت توسط ابزار MOZ صورت می گیرد. تیم ایران رپورتاژ با تجربه طولانی در زمینه تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.



قدم بعدی بررسی اسپم اسکور (Spam Score) سایت است. این مورد توسط وب سایت MOZ صورت می گیرد. وب سایت MOZ ابزاری است پیشرفته در جهت بررسی دامین آتوریتی، پیج آتوریتی و همچنین اسپم اسکور سایت ها. تمامی متخصصین سئو با استفاده این ابزار قدرتمند به بررسی سایت های مورد نظرشان می پردازند. هرچه اسپم اسکور سایت مورد نظر کم تر باشد، به این معناست که اعتبار بیشتری نزد گوگل دارد. در حقیقت این فاکتور به شما می گوید که احتمال جریمه شدن سایت های این چنینی چقدر است. همانطور که گفتیم Spam Score عددی است بین صفر تا صد و میزان خطرناک بودن بک لینک داشتن از چنین وب سایت هایی را نشان می دهد. اگر اسپم اسکور سایتی کمتر از 50 درصد باشد خطری برای سایت شما نخواهد داشت اما اگر میزان اسپم اسکور سایتی بالاتر از 50 درصد باشد باید به دنبال سایت جدیدی برای انتشار رپورتاژ آگهی باشید. چرا که قرار دادن لینک وب سایت شما در این سایت ممکن است به ضرر شما تمام شود. اما بهترین میزان اسپم اسکور زیر سی درصد است که اصلا جای نگرانی ندارد.


برای انتشار رپورتاژ آگهی حتما باید متن شما یکتا باشد و پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان از متن های کپی شده و تکراری استفاده نکنید. چرا که الگوریتم های جدید گوگل به سرعت متن کپی را شناسایی کرده و پس از ایندکس کردن متن کپی اعتبار آن را به نویسنده اصلی مقاله می دهند.. اگر متن کپی شده از جای دیگری باشد تاثیر منفی برای سایت شما به همراه خواهد داشت. نکته بعدی قبل از نگارش رپورتاژ آگهی انتخاب تیتر مناسب است. عنوان و یا تیتری که انتخاب می کنید باید جذاب باشد. چرا که تیتر مناسب است که مخاطبان را متقاعد می کند که آیا ادامه متن و محتوای شما را مطالعه کنند یا خیر. بنابراین تیتر مناسب می تواند تاثیر بسیار مفیدی بر موفقیت رپورتاژ شما داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد