دیجیتال پی آر چه تاثیری بر رپورتاژ آگهی دارد؟

زمانی که در رابطه با بازاریابی دیجیتال و تاثیرات رپورتاژ آگهی فکر می کنیم، صنعت پی آر و سئو به عنوان دو شاخه بسیار مهم و بزرگ بازاریابی دیجیتال شناخته می شوند که وقتی در کنار هم قرار می گیرند، قدرت بسیار شگفتی بر روند رشد فعالیت شما خواهند گذاشت. یک ارتباط مستقیم میان پی آر و سئو وجود دارد؛ به همین خاطر یک محتوای خوب، جذاب و اثربخش بخش جدانشدنی سئو محسوب می شود.


مفهوم رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در جذب مخاطبین به سمت برند شما دارد؟

رپورتاژ آگهی به نوعی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. به دلیل غیر مستقیم بودن این شیوه تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی اثربخشی بالایی دارد. معمولا مخاطبان به این نوع آگهی اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای رپورتاژ را تا انتها مطالعه می کنند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده می شود و همیشه در سایت‌ آگهی دهنده باقی می ماند.


انواع رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می‌شود نامگذاری می‌شود. برخی از مشهورترین انواع رپورتاژ آگهی عبارت اند از: رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ آگهی اینترنتی) ، رپورتاژ آگهی ویژه روزنامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع نگارش محتوا و ارائه موضوع در هریک از این رسانه ها متفاوت بوده و باید اصول کلی آن به درستی رعایت شود. تیم ایران رپورتاژ با سال ها تجربه در زمینه تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.



مفهوم کلی پی آر | PR

دیجیتال پی آر یا همان روابط عمومی دیجیتال، یک استراتژی و ترفند جدید در جهت تبلیغات اینترنتی همانند رپورتاژ آگهی و یا سئو سایت است که توسط برند های مشهور و برتر و همچنین استارتاپ های موفق استفاده می شود. رپورتاژ آگهی همانند دیگر خبر ها در سایت های خبری معتبر و پربازدید منتشر می شود. به همین دلیل است که این نوع از تبلیغات مورد توجه و اقبال بینندگان قرار می گیرد. از آن جایی که رپورتاژ اغلب اوقات به صورت کمپین در تعدادی از سایت های خبری منتشر و بازنشر می شود، برند های بزرگ و برتر به وسیله کمپین رپورتاژ آگهی برای محصولات خود طوفان خبری به راه می اندازند. این صنعت در کشور ما نیز رشد فراوانی داشته است؛ به همین دلیل در ادامه به بررسی پی آر در ایران می پردازیم تا بیشتر با مفهوم آن آشنا شوید.


دیجیتال پی آر در ایران

پی آر مخفف کلمه ( Public Relations ) است که صنعت دیجیتال پی آر در ایران بیشتر با عنوان رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری شناخته می شود که این محتوای تبلیغاتی به صورت سفارشی شده در سایت های خبری و خبرگزاری های پربازدید منتشر می شود. در متن و محتوای رپرتاژ چند کلمه مهم به صفحه های لندینگ برند های مهم لینک می شود. به دلیل اعتبار بسیار بالای سایت های خبری، این لینک ها برای سایت مقصد بسیار با ارزش است. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به سایت ایران رپورتاژ مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد